پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
سرخط خبرها

تمامی میلیاردر‌های زیر ۳۰ سال جهان، ثروت خود را به ارث برده‌اند.

  • کد خبر: ۲۲۰۴۳۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
تمامی میلیاردر‌های زیر ۳۰ سال جهان، ثروت خود را به ارث برده‌اند.
۱۵ میلیاردر جوان جزو اولین افرادی هستند که از موج انتقال ۵.۲ تریلیون دلاری ثروت توسط ابر ثروتمندان سالخورده سود برده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، همه میلیاردر‌های کنونی جهان که زیر ۳۰ سال دارند ثروت خود را به ارث برده اند، که حاصل اولین موج انتقال ثروت بزرگی است که در آن انتظار می‌رود بیش از هزار ثروتمند، رقمی بیش از ۵.۲ تریلیون دلار را در دو دهه آینده به وارثان خود انتقال دهند.

در حال حاضر با ۲۷۸۱ میلیاردر، بیش از هر زمان دیگری شاهد حضور میلیاردر در جهان هستیم، و انتظار می‌رود که این تعداد در سال‌های آینده افزایش یابد، زیرا نسل سالخورده‌ای از افراد فوق‌ثروتمند آماده می‌شوند تا دارایی‌های خود را به فرزندانشان بدهند.

تحقیقات مجله فوربس نشان می‌دهد که ۱۵ میلیاردر ۳۰ ساله یا کمتر در جهان وجود دارد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها ثروت خود را نساخته، بلکه از ارثی عظیم بهره‌مند شده‌اند.

به عنوان نمونه، فیروز میستری ۲۷ ساله و برادرش زاهان ۲۵ ساله هر کدام حدود ۴.۹ میلیارد دلار از سهام خود در Tata Sons، شرکت مادر گروه هندی Tate Group که مالک برند‌های خودرو از جمله جگوار و لندرور است، را بعد از مرگ پدرشان به ارث برده اند.

سه فرزند لئوناردو دل وکیو، بنیانگذار شرکت عینک آفتابی لوکسوتیکا نیز پس از مرگ او در سال ۲۰۲۲ میلیاردر شدند. لئوناردو ماریا، ۲۸ ساله، لوکا، ۲۲ ساله و کلمنته دل وکیو، ۱۹ ساله، هر کدام ۱۲.۵ درصد از سهام شرکت هلدینگ دلفین را به ارث بردند، شرکتی که در کشور لوکزامبورگ قرار دارد و نزدیک به یک سوم سهام EssilorLuxottica که مالک شرکت‌های عینک سازی ری بن و اوکلی است را در اختیار دارد. این خواهر و برادران دارای ثروتی حدود ۴.۷ میلیارد دلار هستند.

جوانترین میلیاردر جهان نیز لیویا وویگت ۱۹ ساله است که به لطف سهام به ارث رسیده ۳.۱ درصدی در صنایع WEG، که یک شرکت تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در برزیل است که پدربزرگش ورنر ریکاردو آن را بنیانگذاری کرده و در سال ۲۰۱۶ درگذشت، ۱.۱ میلیارد دلار ثروت دارد. خواهر بزرگتر او، دورا وویگت د آسیس ۲۶ ساله، نیز در فهرست میلیاردر‌های زیر ۳۰ سال حضور دارد.

کارشناسان بانک سوئیسی UBS می‌گویند: در طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده، بیش از هزار میلیاردر کنونی، احتمالاً بیش از ۵.۲ تریلیون دلار را به وارثان خود انتقال خواهند داد. چگونه این عدد را محاسبه کنیم؟ این کار را می‌شود صرفاً با جمع کردن ثروت ۱۰۲۳ میلیاردر که امروز ۷۰ سال یا بیشتر دارند انجام داد.

با نگاهی بلند مدت، ثروت استثنایی ناشی از رونق فعالیت‌های کارآفرینی از دهه ۱۹۹۰، پایه‌ای را برای نسل‌های آینده خانواده‌های میلیاردر ایجاد کرده است.

ثروتمندترین فرد روی کره زمین مالک اکثریت شرکت کالا‌های لوکس LVMH، یعنی برنارد آرنو است. او ۷۵ ساله است و اخیراً فرزندانش را به نقش‌های کلیدی در این تجارت ارتقای درجه داده است. ثروت آرنو ۲۳۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. چارلز کخ، بزرگترین پسر از برادران صنعتگر میلیاردر آمریکایی، ۸۸ سال دارد. فیل نایت، میلیاردر بنیانگذار نایک هم ۸۶ ساله است.

بر اساس برآورد‌های شرکت مشاوره Cerulli Associates، انتظار می‌رود در مجموع ۷۰ تریلیون دلار طی ۲۰ سال آینده به نسل بعدی به ارث برسد. بر طبق پژوهشی که توسط نایت فرانک که یک نماینده املاک و مستغلات مشهور است انجام شده، انتظار می‌رود این میراث، نسل هزاره (متولدان سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۴ میلادی) را به ثروتمندترین نسل تاریخ تبدیل کند.

یکی از جوان‌ترین میلیاردر‌هایی که ثروت خود را به‌جای ارث، خود ساخته است، بن فرانسیس ۳۱ ساله، بنیان‌گذار بریتانیایی برند ورزشی Gymshark است. ثروت او ۱.۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->