ظریف آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم را تشریح کرد واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد
سرخط خبرها

حماس: آمریکا و اسرائیل برای از بین بردن مساله فلسطین هم‌نظرند

  • کد خبر: ۲۲۰۴۵۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
حماس: آمریکا و اسرائیل برای از بین بردن مساله فلسطین هم‌نظرند
مقام ارشد جنبش حماس امروز (شنبه) در سخنانی گفت که اختلافات میان آمریکا و رژیم صهیونیستی ظاهری است و دو طرف برای نابودی مساله فلسطین اتفاق نظر دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس در این باره گفت: مشخصه موضع آمریکا، ریاکاری است و واشنگتن در ظاهر حرفی را می‌زند و در مذاکرات عکس آن عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: توافقی میان اسرائیل و دولت آمریکا برای از بین بردن مسئله فلسطین وجود دارد و اختلاف فقط در نحوه اجرای آن است.

اسامه حمدان با اشاره به دور جدید مذاکرات در قاهره نیز گفت: ما در مذاکرات انعطاف داریم، اما تسلیم را نمی‌پذیریم.

وی در این باره ادامه داد: نوعی چرخش در موضع اسرائیل در مذاکرات وجود دارد، اما ما معتقدیم که این تغییر کافی نبوده و نشان دهنده جدیت در دستیابی به تفاهم نیست.

فردا (یکشنبه) به دعوت مصر هیاتی از حماس و رژیم صهیونیستی برای شرکت در مذاکرات مربوط به آتش‌بس در غزه راهی قاهره می‌شوند.

به گفته منابع مصری، در مذاکرات فردای قاهره رئیس سازمان سیا و نخست‌وزیر قطر هم حضور دارند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرده است که هر گونه مذاکره ای باید شامل برقراری آتش بس دائم و عقب نشینی کامل اشغالگران از غزه باشد.

هیات‌های حماس و رژیم صهیونیستی اواسط اسفند مذاکره درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسیران در قاهره پایتخت مصر را آغاز کردند.

این مذاکرات پنجشنبه ۱۷ اسفندماه بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->