داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس
سرخط خبرها

پاسخ سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی

  • کد خبر: ۲۲۰۶۰۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
پاسخ سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره طرح سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی در ایران پاسخ می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجلالی‌فرد، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در پاسخ به این سئوالات گفت:

۱. آیا با شرکت نکردن در این طرح برگه‌ای سرشماری تمدید می‌شود یاخیر؟

پاسخ: فعلا کارت هوشمند برای دانش آموزان سرشماری ارایه می‌گردد و افرادی که در طرح شرکت کنند در اولویت تمدید و دریافت سایر خدمات هستند.

۲. دانش آموزانی که والدین در طرح شرکت نکرده‌اند در مدارس ثبت نام می‌شود؟

پاسخ: ثبت نام در مدارس فرزندان شرکت کننده در طرح با سهولت و اولویت است.

۳. افرادی که شرکت کرده‌اند اگر بخواهند انصراف دهند پولشان به چی نحوی برگردانده می‌شود؟ چون گفته شده که مبلغی کسر می‌شود و باقی مانده نیز نقدی نیست و کالا داده می‌شود.

پاسخ: پس از پایان ثبت نام مبلغ مذکور تبدیل به سهام می‌شود و از امتیازات سهامداری برخوردار می‌شوند ولی هر زمان برای خروج از کشور اقدام نمایند و یا امتیازات طرح را نخواهد امکان دریافت کل پول را دارند.

۴. آیا سودی به این پول تعلق می‌گیرد یانه و اگر تعلق می‌گیرد به چی شکل است؟

پاسخ: سود پول خیر ولی پس از اعطای سهام متناسب با رشد سهم سود سهم پرداخت می‌شود.

۵. آیا این مبلغ ۱۰۰ میلیون هرساله برای تمدید مدارک گرفته می‌شود یا فقط یک بار است و اگر هرساله است همین ۱۰۰ میلیون است یا بیشتر می‌شود؟

پاسخ: مبلغ طرح هر ساله افزایش می‌یابد ولی مبلغ دیگری فعلا برای تمدید نیاز نیست مگر با افزایش تسهیلات و امتیازات بصورت اختیاری مبالغ دیگر اضافه شود؛ و البته نرخ‌ها استانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->