سرخط خبرها

«مست عشق» حسن فتحی در سینما‌های مشهد اکران می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۲۰۶۴۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
«مست عشق» حسن فتحی در سینما‌های مشهد اکران می‌شود؟
قرار است فیلم «مست عشق» در سینما‌های ایران اکران شود؛ اما آیا برنامه‌ای برای اکران این فیلم در سینما‌های مشهد هم وجود دارد؟

به گزارش شهرآرانیوز، سینمایی «مست عشق» ساخته تاریخی حسن فتحی پروژه بزرگی است که با محوریت مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس، معشوقه عرفانی او، ساخته شده است. این پروژه که ستارگانی از جمله پارسا پیروزفر (در نقش شمس) و شهاب حسینی (در نقش مولانا) در آن نقش‌افرینی کردند، سال جاری از ۲۹ فروردین‌ماه و به مناسبت عید سعید فطر قرار است اکران شود.

مست عشق به مشهد نمی‌آید؟
احمدرضا بهبهانی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی، در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: هنوز هیچ خبری از اکران «مست عشق» به ما نرسیده است و برنامه‌ای برای اکران آن در مشهد نداریم.

بهبهانی افزود: همچنان خبری از تهیه‌کننده اثر و گروه سرمایه‌گذار آن برای به مشهد آمدن «مست عشق» دریافت نکرده‌ایم، مراتب کار به این صورت است که تهیه کننده فیلم به ما برای اجرای اثر نامه می‌زند.

کوتاه درباره فیلم

«مست عشق» که چند سال قبل به صورت مشترک با ترکیه ساخته شده، فیلمی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند است.

پروژه ساخت این فیلم بسیار پرحاشیه بود؛ تا جایی که در مقطعی تا مرز پخش شدن در قالب سریال از شبکه‌های ترکیه هم پیش رفت، اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت راش‌های فیلم به طور کامل در اختیار سازندگان ایرانی قرار گرفت و در نهایت آماده نمایش شد.

«مست عشق» روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است. در کنار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و دیگر بازیگران ایرانی _ مثل حسام منظور _ جمعی از بازیگران مطرح ترکیه، از جمله هانده ارچل (در نقش کیمیا خاتون) در این اثر حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->