رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد: بیشترین تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی انتخابات، درخواست شعبه سیار بوده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: آنچه سرنوشت شما را تعیین می‌کند، مرحله دوم انتخابات است جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام است اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مشارکت حداکثری مردم منجربه افزایش کارآمدی نظام می‌شود اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: با مداخله‌گران در امر انتخابات، برخورد خواهد شد + فیلم اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور | اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست سعید جلیلی رأی خود را در قرچک به صندوق انداخت (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد مرکزی اربعین: برای امسال پیش‌بینی حدود ۵ میلیون زائر داریم

  • کد خبر: ۲۲۰۸۶۹
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
رئیس ستاد مرکزی اربعین: برای امسال پیش‌بینی حدود ۵ میلیون زائر داریم
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: عملیات اجرایی اربعین ۱۴۰۳ را امروز آغاز کردیم تا با شناسایی آسیب‌ها و نقص‌های گذشته، آنها را رفع کنیم و زمان ثبت‌نام از زائران اربعین را در ماه ذی‌الحجه آغاز می‌کنیم تا امکان برنامه‌ریزی بیشتری وجود داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید میراحمدی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اربعین وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین پیش رو شرایط خاصی دارد. ظلم و جنایتی که علیه ملت قهرمان، شجاع و مظلوم غزه به دست رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در جریان است، اربعین امسال را متفاوت از سال‌های گذشته می‌سازد.

وی افزود: همانطور که مسئولان مقاومت فلسطین اعلام کردند مقاومت شجاعانه این ملت در زیر شدیدترین بمباران و محاصره، درسی است که این ملت از کربلا و حادثه عاشورا گرفته‌اند. برای اربعین سال ۱۴۰۳ در حال آماده شدن هستیم تا یک اربعین به یادماندنی را رقم بزنیم.

میراحمدی ادامه داد: عملیات اجرایی اربعین ۱۴۰۳ را امروز آغاز کردیم تا با شناسایی آسیب‌ها و نقص‌های گذشته، آنها را رفع کنیم. زمان ثبت‌نام از زائران اربعین که در ماه ذی‌حجه آغاز کنیم تا امکان برنامه‌ریزی بیشتری وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: تعیین پروژه‌های زیرساختی برای رفت و آمد زائران چه در جاده‌ها، چه پایانه‌های مرزی و چه سرویس‌های خدماتی در حال انجام است تا شاهد سهولت بیشتر امور زائران در مسیر باشیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: برای امسال پیش‌بینی حدود ۵ میلیون زائر داریم که در این امر به تامین پارکینگ برای خودرو‌های شخصی توجه داریم. در امر حمل و نقل عمومی هم، چون از سال‌های قبل این امر رخ نداده و به آن بی‌توجهی شده است، در این زمینه کمبود‌هایی داریم، اما با مقامات عراقی مذاکره کردیم تا بیش از هزار دستگاه اتوبوس با شرایط استاندارد امر انتقال و جابجایی مسافران را انجام دهند که البته این موضوع در حال مذاکره است و باید نتیجه نهایی برسد.

میراحمدی اظهار کرد: ورود خودرو‌های شخصی ایرانی از جمله مسائلی است که موضوع گفت‌وگوست و آن را دنبال می‌کنیم. همچنین برنامه داریم زائران به وسیله ریل‌باس از پایانه مسافربری مهران به پایانه مرزی منتقل شوند و به دنبال تحقق این امر را نیز هستیم، اما هنوز نهایی نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->