طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای رقابت دوستانه امشب (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الهلال ( ۲۱ فروردین ۱۴۰۳) | شب سیاه داور و اخراج رونالدو

  • کد خبر: ۲۲۰۹۴۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الهلال ( ۲۱ فروردین ۱۴۰۳) | شب سیاه داور و اخراج رونالدو
النصر در شرایطی عجیب، باخت به الهلال را تجربه کرد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز: در سوپرکاپ پادشاهی عربستان، الهلال و النصر در خانه النصر به مصاف هم رفتند و در شرایطی که این بازی داوری پرانتقادی را تجربه کرد، الهلال موفق شد با ۲ گل پیروز شود. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ پایان یافت.

تک‌گل النصر را مانه در دقیقه ۹۰+۹ به ثمر رساند.

در این بازی پربرخورد و جنجالی، رونالدو با کارت قرمز از سوی داور مسابقه جریمه شد. نقطه عطف بازی و اشتباهات داوری اما دقیقه آخر وقت‌های تلف‌‌شده نیمه نخست بود که النصر موفق شد توسط اوتاویو به گل برسد، اما رونالدو با تشخیص داور روی توپ اثرگذار بود و در شرایط آفساید قرار داشت.

رونالدو پس از اخراج، بارها داور مسابقه را به شکلی طعنه‌آمیز تشویق کرد.

مالکوم و الدوساری گلزنان بازی برای الهلال بودند.

ویدئو خلاصه بازی النصر و الهلال در سوپرکاپ

تعداد بازدید : 1496

ویدئو اخراج رونالدو در بازی الهلال و النصر

تعداد بازدید : 1117
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->