سرخط خبرها

مهاجری: هیات فوتبال خراسان رضوی انتظار داشته مطابق میل آنان رفتار کنم، اما همیشه واقعیت را می‌گویم

  • کد خبر: ۲۲۱۵۹۲
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مهاجری: هیات فوتبال خراسان رضوی انتظار داشته مطابق میل آنان رفتار کنم، اما همیشه واقعیت را می‌گویم
پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی با کنایه به مسئولین هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: از نظر آن‌ها من برای فوتبال مشهد بیگانه‌ام و هیچ زحمتی نکشیده‌ام.

محمدرضا مهاجری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص توجه فوتبال خراسان رضوی به او و استفاده از تجاربش گفت:  از نظر آقایان من برای فوتبال مشهد زحمت نکشیده‌ام! من برای فوتبال این شهر بیگانه‌ام و سیاه‌جامگان را از لیگ دو به لیگ یک و از آنجا به لیگ برتر نیاورده‌ام!

وی افزود: من ۳ سال سخت را با پدیده نگذراندم. شاید هیات فوتبال خراسان رضوی انتظار داشته به گونه‌ای دیگر رفتار کنم که من در این فضا‌ها قرار ندارم و راه خودم را می‌روم و آن چیزی که واقعیت است را مطرح می‌کنم. من بلد نیستم مطابق اراده و میل آقایان رفتار کنم و کار خودم را انجام می‌دهم.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی و سرمربی فعلی تیم فوتبال خیبرخرم‌آباد خاطرنشان کرد: فوتبالی نبودن، همین مشکلات را ایجاد می‌کند. من کار خودم را انجام می‌دهم، یک روزی می‌آیم و یک روزی هم می‌روم. در حال حاضر به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و مردم لرستان تعلق دارم. برای این تیم می‌جنگم تا سرنوشت این تیم را به سرانجام برسانیم اما در مجموع معتقدم افرادی که کار مدیریت فوتبال می‌کنند باید از بدنه همین فوتبال باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->