ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

پیش بینی خرید تضمینی ۴۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۱۸۱۹
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
پیش بینی خرید تضمینی ۴۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان رضوی
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود بالغ بر ۴۱۳ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وحیدرضا فریدونی در نخستین جلسه ستاد خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال ۱۴۰۳ ضمن تشریح دستورالعمل خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت: فصل خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی بهترین فرصت است تا بتوان با مشارکت کشاورزان عزیز در راستای جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی هم افزایی و همکاری همه جانبه با دستگاه‌های ذیمدخل در استان و شهرستان‌ها را یکی دیگر از اقدامات پیش روی این اداره کل قبل از شروع فصل خرید تضمینی محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: هماهنگی با فرمانداران و دیگر نهاد‌های دخیل در امر خرید تضمینی باعث تسریع و سهولت بخشی در اجرای این عملیات بزرگ اقتصادی در استان خواهد شد.

فریدونی ادامه داد: بازدید از مراکز خرید و اندیشیدن تمهیدات ویژه برای تسریع در خدمت رسانی به کشاورزان، هماهنگی کامل جهت بهره گیری از سامانه پهنه بندی و بازدید مستمر از کارخانجات آرد و روغن کشی قبل از آغاز فصل خرید تضمینی از جمله برنامه‌هایی  است که باید صورت پذیرد.



وی گفت: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود بالغ بر ۴۱۳ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری گردد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: در سال جاری گندم مازاد بر نیاز گندمکاران استان با احتساب ۲ درصد افت مفیدو ۴ درصد افت غیر مفید به قیمت ۱۷۵ هزار ریال خریداری خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: در فصل خرید تضمینی سال جاری بیش از ۶۰ مرکز و کمیسیون خرید تضمینی گندم در استان به منظور ارائه خدمات به کشاورزان زحمتکش استان و تحویل محصولات این عزیزان آماده که در صورت نیاز فعال خواهد شد.  

گفتنی است در سال گذشته نزدیک به ۳۸۰ هزار تن گندم و ۳ هزار و ۲۹۳ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->