حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

کاخ سفید: ایران درباره زمان و هدف حمله به اسرائیل به ما پیام نداد

  • کد خبر: ۲۲۲۱۲۴
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کاخ سفید: ایران درباره زمان و هدف حمله به اسرائیل به ما پیام نداد
سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد.

به گزارش شهرآرانیوز، جان کربی روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران درباره پاسخ تهران به حمله اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق سوریه گفت: ایران هیچگاه پیامی به ما در مورد زمان و هدف (حمله) نداد. این روایت که ایران به ما در مورد قصد خود خبر داده، مضحک است.

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی درباره پاسخ ایران به اسرائیل ادعا کرد: این حمله مستلزم محکومیت صریح جامعه بین‌المللی است.

کربی همچنین در پاسخ به سوالات درباره واکنش اسرائیل به عملیات وعده صادق از سوی ایران گفت: دولت اسرائیل خودش تعیین خواهد کرد که آیا قرار است پاسخی داده شود یا نه. تصمیم‌گیری در مورد چگونگی پاسخ به آنچه ایران روز شنبه انجام داد، برجعهده اسرائیل است.

 این سخنگوی دولت بایدن تصریح کرد: ما در تصمیم‌گیری اسرائیل دخالتی نداریم. اما در مورد دفاع آمریکا از اسرائیل در عملیات روز شنبه ایران گفت: ما در این بازی نقش داریم و این را ثابت کردیم. 

 کربی در عین حال درباره موشک‌ها و پهپاد‌های پرتاب‌شده از سوی ایران به اسرائیل، ادعا کرد: موشک‌های بسیار کمی از سامانه‌های دفاعی عبور کردند. خسارت جزئی به یک پایگاه هوایی در اسرائیل وارد شد. متأسفانه یک دختر جوان بی‌گناه کمتر از ۱۰ سال به شدت مجروح شد. این تنهامصدومی است که ما از آن آگاه هستیم.

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین برای افزایش روحیه و توان مقامات اسرائیلی باوجود آنکه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا حمله هوایی ایران علیه اسرائیل را بی‌سابقه خوانده است، مدعی شد: دفاع شنبه، برتری نظامی اسرائیل و ضعف نظامی ایران در مقایسه با اسرائیل را نشان داد. رئیس جمهور آمریکا از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل خواست به پیام این موفقیت برای اسرائیل و تمام منطقه فکر کند.

این سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: ما به گفتگو با اسرائیل در مورد رفح ادامه می‌دهیم، اما تمرکز کنونی بر اقدام ایران است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->