استاندار خراسان رضوی: احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت

  • کد خبر: ۲۲۲۴۰۴
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت
استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس گفت: زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد توسط شهرداری فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت مدیریت استان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: موضع ما در ارتباط با مجموعه شهرداری و شورای شهر موضع حمایت است چرا که این حمایت ما منتج به خدمت و رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام مردمی می‌شود.

وی افزود: حمایت مسئولانی که در خط مقدم خدمت هستند را همچنان دنبال خواهیم کرد که حتما تاثیر خودش را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.

نظری بر اولویت‌بندی اقدامات و انجام ماموریت‌ها تاکید کرد و گفت: حتی از یک پروژه یا اقدام به ظاهر کوچک که می‌تواند از کار مردم گره‌گشایی کند، نباید غافل شویم.

استاندار خراسان رضوی ایجاد رضایتمندی در مردم توسط مسئولان را کار سختی ندانست و متذکر شد: برای بدست آوردن این رضایتمندی فقط باید بعد از تشخیص، تصمیم گرفته و اقدام کنیم که در برخی از موارد به اعتبارات قابل توجهی هم نیاز ندارد.

در ادامه این نشست، شهردار مشهد نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهر پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->