خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی اعمال قانون ۲۰۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۹۷دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم درصد موفقیت درمان ناباروری با روش IVF در ایران چقدر است؟ راهکار‌های طب ایرانی در پیشگیری و تسکین بیماری آسم عوارض پنهان پرخوری قبل از خواب که شما را بیمار می‌کند پاسخ به چند سوال رایج درباره مصرف شیر
سرخط خبرها

جزییات تازه از قتل ۲ جوان در جشن تولد خونین در گلمکان خراسان رضوی + عکس

  • کد خبر: ۲۲۲۴۴۵
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
جزییات تازه از قتل ۲ جوان در جشن تولد خونین در گلمکان خراسان رضوی + عکس
با دستگیری «شاهین فراری» در عملیات ضربتی پلیس مشهد، زوایای جدیدی از پرونده دو جنایت مسلحانه در مهمانی یکی از باغ ویلاهای منطقه گلمکان فاش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایق اولیه بامداد چهارم دی ماه ۱۳۹۸، در حالی که کادر درمانی اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد، مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث گوناگون بودند ناگهان سرنشینان یک دستگاه پژو پارس، پیکر خون آلود جوانی را کنار محوطه بیمارستان رها کردند که امعاء و احشای وی به دلیل اصابت گلوله‌های سلاح وینچستر از شکم او بیرون ریخته بود.

لحظاتی بعد با فرار پژوسواران از مرکز درمانی، بلافاصله نیرو‌های امدادی درمان وارد عمل شدند تا او را از مرگ نجات دهند، اما مجروح ۳۵ ساله علایم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود. هنوز کادر پزشکی از اطراف جسد دور نشده بودند که ناگهان خودروی اورژانس ۱۱۵ مشهد، آژیرکشان وارد بیمارستان شد وپیکر خون آلود جوان دیگری به نام «مهدی» روی برانکار قرار گرفت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات این جوان ۳۶ ساله نیز بی نتیجه ماند چراکه او هم از ناحیه قفسه سینه هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود. دراین شرایط حساس بلافاصله عوامل انتظامی مستقر دربیمارستان، مراتب را به سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس وقت کلانتری الهیه مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور پلیس در محل، اقدامات تخصصی برای حفظ آثار جرم آغاز شد.

درحالی که ماموران انتظامی مشغول اطلاع رسانی تلفنی دو ماجرای تکاندهنده به قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع جنایت) بودند، یک دستگاه تاکسی اینترنتی نیز در محوطه بیمارستان توقف کرد و جوان دیگری از آن پیاده شد که او هم هدف اصابت گلوله قرار گرفته و از ناحیه دست دچار خونریزی شدیدی بود.

هنوز اقدامات اولیه درمانی برای مجروح حادثه ادامه داشت که با ورود مقام قضایی به بیمارستان، تحقیقات جنایی شروع شد. اجساد دو قربانی جنایت مسلحانه که با سلاح‌های شکاری و کلت جنگی به قتل رسیده بودند به سردخانه انتقال یافت، اما اظهارات جوان مجروح راز درگیری مسلحانه در مهمانی باغ ویلا را فاش کرد. او گفت: به جشن تولد «شاهین» در یکی از باغ ویلا‌های منطقه گلمکان دعوت بودیم که با رجزخوانی‌های چند جوان روبه رو شدیم. من هم برای آن که به رجزخوانی‌ها پاسخ بدهم با یک تماس تلفنی، دوستانم را از مشهد به باغ ویلا کشاندم ولی در یک لحظه صدای شلیک گلوله از هر سو به هوا برخاست و یکی از گلوله‌ها نیز به دست من اصابت کرد.

درحالی که تا صبح روز بعد و با دستورات ویژه قاضی میرزایی، تعدادی از عاملان این نزاع مرگبار دستگیر شده بودند، اما برخی از متهمان اصلی پرونده، به مکان نامعلومی گریختند. در این میان با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که جوانی به نام «شاهین» سلاح کلت کمری داشت و برخی دیگر سلاح وینچستر به دست گرفته بودند.

از سوی دیگر ادامه تحقیقات نشان داد که همه مهمانان باغ ویلا در جشن تولد «شاهین» شرکت کرده بودند که درگیری با رجزخوانی شروع شده است.

جزییات تازه از قتل ۲ جوان در جشن تولد خونین در گلمکان خراسان رضوی + عکس

براساس این گزارش، پس از آن که متهمان دستگیر شده مورد بازجویی‌های تخصصی قرارگرفتند و صحنه جنایت را نیز بازسازی کردند، قاضی دکتر کاظم میرزایی به مناصب قضایی بالاتری منصوب شد و بدین ترتیب قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) ادامه تحقیقات را به عهده گرفت و دستورات محرمانه‌ای را برای دستگیری «شاهین» صادر کرد. طولی نکشید که گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ مرادی (افسر پرونده) رصد‌های اطلاعاتی را ادامه دادند و موفق شدند «شاهین فراری» را در یک عملیات ضربتی به دام بیندازند. به همین دلیل روز گذشته با انتقال متهم مذکور به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد، بررسی‌های قضایی آغاز شد، اما «شاهین» که هنوز در شوک دستگیری خود به سر می‌برد ارتکاب قتل در مهمانی جشن تولد را انکار کرد وبه تناقض گویی پرداخت. تحقیقات بیشتر در این باره با راهنمایی‌های قضایی و تجربی قاضی دکتر صفری برای افشای زوایای جدید این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم مذکور مدعی شد:دوستانم قصد داشتند مرا در روز تولدم غافلگیر کنند به همین دلیل به من گفته بودند برای آبیاری باغ، قصد دارند به باغ ویلا بروند و با این بهانه برای من جشن تولد بگیرند که این حادثه رخ داد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->