وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
سرخط خبرها

بی‌توجهی مرگبار دختر جوان به نامزدش در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۲۳۱۵۰
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
بی‌توجهی مرگبار دختر جوان به نامزدش در مشهد + عکس
مردی جوان که نامزد هجده‌ساله‌اش را در خیابان به قتل رسانده است، جزئیات این جنایت را شرح می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت‌۲۰ شب سیزدهم دی۱۴۰۲ بود که پسر جوان کارد آشپزخانه را از زیر کاپشن خود بیرون کشید و به سوی دختر ۱۸ساله‌ای در کنار خیابانِ معروف به «شلوغ‌بازار» گلشهر هجوم برد. او بی‌محابا ضربات وحشتناک کارد را بر پیکر دختر جوان فرود می‌آورد. رهگذران با چشمان وحشت‌زده به او می‌نگریستند، اما هیچ‌کس جرئت دخالت در ماجرا را نداشت. جیغ‌های دلخراش دخترک هم نتیجه‌ای نداشت. لحظاتی بعد، فریاد‌های او در میان خون‌هایی که بر کف آسفالت خودنمایی می‌کرد، خاموش شد.

طولی نکشید که با فرار مهاجم از صحنه هولناک جنایت، نیرو‌های انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل جنایت، تحقیقات تخصصی دراین‌باره آغاز و مشخص شد که عامل جنایت، نامزد زینب (مقتول) بوده که به خاطر اختلافات خانوادگی، قتل هولناکی را مقابل چشمان مردم رقم زده است.

درحالی که بررسی‌های کارشناسی مقام قضایی تا پاسی از شب به طول انجامید، سرنخ‌هایی از مسیر فرار متهم نیز به دست آمد، اما او از مشهد به سوی تهران گریخته بود. به همین دلیل گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس جنایی خراسان‌رضوی با نظارت و هدایت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی خراسان‌رضوی) رصد‌های اطلاعاتی را برای دستگیری «احمد-م» (تبعه افغانستان) آغاز کردند و آن‌ها با بهره‌گیری از راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد موفق شدند متهم ۲۳ساله را در منطقه پیشوای ورامین دستگیر کنند و به مشهد انتقال دهند. متهم این پرونده جنایی که در برابر سؤالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بود، به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: بعد از آنکه نامزدم را طلاق دادم، با «زینب» (مقتول) در محل سکونتمان آشنا شدم و به طور سنتی پای سفره عقد نشستم؛ ولی خیلی زود اختلافات ما به دلیل بی‌محلی‌های نامزدم شروع شد. او پاسخم را نمی‌داد و رفتار‌های عجیبی داشت. به همین دلیل خشم سراسر وجودم را فراگرفت و زمانی که از کارگاه خیاطی به منزل بازمی‌گشت، او را در حاشیه خیابان، هدف ضربات کاردی قرار دادم که از آشپزخانه منزلمان برداشته بودم.

بی‌توجهی مرگبار دختر جوان مشهدی به نامزدش! + عکس

به دنبال اعترافات متهم که در حضور سروان منفرد (افسر پرونده) صورت گرفت، وی با دستور قاضی صفری روانه زندان شد تا تحقیقات جنایی دراین‌باره تکمیل شود. با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای جنایی که موجی از احساس ناامنی را در منطقه‌ای از شهر به وجود آورد که بیشتر ساکنان آن اتباع خارجی (افغانستانی) هستند، پیگیری‌های قضایی سرعت گرفت و بدین ترتیب، روز گذشته «احمد-م» برای بیان آخرین دفاع مقابل میز عدالت ایستاد. او به قاضی دکتر صادق صفری گفت: وقتی از نامزد اولم جدا شدم با زینب ازدواج کردم، ولی دامنه اختلافات ما به ماجرای شیربها رسید که من باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان شیربها به خانواده نوعروس می‌پرداختم، اما خیلی زود رفتار‌های همسرم تغییر کرد و من در حالی او را می‌دیدم که سوار بر تاکسی اینترنتی می‌شد. با وجود این سوءظن، کاری از دستم برنمی‌آمد و هیچ مدرک مستندی هم برای ادعایم ندارم! ولی اختلافاتمان زمانی شدت گرفت که نامزدم شماره‌تلفن مرا در فهرست سیاه گذاشت و پدرش نیز تهدید کرد که طلاق دخترش را می‌گیرد. به همین دلیل خشمی سیاه همه وجودم را گرفت؛ چراکه او ۲۵ روز بود به من بی‌محلی می‌کرد و پاسخم را نمی‌داد. این بود که کارد آشپزخانه را برداشتم و او را هدف ضربات متعدد چاقو قرار دادم و سپس به پیشوا گریختم.

درحالی با بیان آخرین دفاعیات متهم کیفرخواست این پرونده جنایی به‌زودی صادر می‌شود که طبق ماده ۴۲۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۹۲، در مواردی که جنایت، نظم و امنیت عمومی را برهم بزند یا احساسات عمومی را جریحه‌دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد، ولی اولیای‌دم توان پرداخت تفاضل دیه یا سهم دیگرصاحبان حق‌قصاص را نداشته باشند، با درخواست دادستان و تأیید رئیس قوه‌قضائیه، تفاضل دیه از بیت‌المال پرداخت می‌شود.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->