سرخط خبرها

رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم

  • کد خبر: ۲۲۲۶۰۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
رضا رشیدپور گفت: واقعاً دوست نداشتم که در یک برنامه سرگرم‌کننده حضور داشته باشم. به‌شدت به کاری که الان در حال تولید آن هستم، علاقه‌مندم و برای انتشار آن هم راه دیگری جز شبکه نمایش خانگی ندارم.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا رشیدپور، مجری برنامه جدید «ساعت صفر» درباره قطع همکاری با تلویزیون می‌گوید: شاید حداقل ایده‌آل‌هایی که از کار فرهنگی در ذهن من وجود دارد در یک مسابقه محقق نمی‌شد. بحث «حالا خورشید» چیزی دیگری بود. واقعاً دوست نداشتم که در یک برنامه سرگرم‌کننده حضور داشته باشم. به‌شدت به کاری که الان در حال تولید آن هستم، علاقه‌مندم و برای انتشار آن هم راه دیگری جز شبکه نمایش خانگی ندارم.

رشیدپور درباره برنامه «ساعت صفر» توضیح می‌دهد: نوع گفتگو و نتایج آن با «دید در شب» متفاوت خواهد بود. نگاه این برنامه به حوزه بین‌الملل اختصاص دارد و اولین‌بار است که ما در حوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی قصد داریم مهمان‌هایی غیر از جغرافیای ایران داشته باشیم. تعدادی از گفتگو‌ها ضبط شده‌اند و تعدادی در حال ضبط‌شدن هستند و البته مهمانان ایرانی هم خواهیم داشت که مثل سابق از بین چهره‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری خواهند بود.

رشیدپور درباره مهمان‌هایی که قرار است با آن‌ها گفتگو کند، بیان می‌کند: تعداد زیادی از چهره‌های حاضر در برنامه به‌سبب نزدیکی فرهنگی بین ایران و کشور ترکیه از بین هنرمندان ترک انتخاب شده‌اند. ابراهیم تاتلیس، الیاس یالچینتاش، عایشه گل جوشکون و ماهسون کرمیزی‌گول اسامی بعضی از چهره‌هایی است که برنامه آن‌ها در ترکیه ضبط شده و به اتمام رسیده است و برخی هم درحال هماهنگی برای انجام ضبط هستند.

او تاکید می‌کند که در این برنامه، سراغ سلبریتی‌های ایرانی نخواهد رفت و در‌این‌باره می‌گوید: ساده‌ترین نوع برنامه‌سازی گفتگو و سخت‌ترین نوع آن هم گفتگو است. به همین دلیل آن‌قدر با چهره‌های داخل ایران گفتگو شده که احساس می‌کنم بیننده از تماشای سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفتگومحور خیلی خسته شده است و این برنامه‌ها را کمتر تماشا می‌کند. انتخاب مهمان از بین ایرانی‌ها بسیار سخت است، اما قول می‌دهم چهره‌های ایرانی که جلوی دوربین می‌آیند، خیلی متفاوت بوده و ویژگی خاصی داشته باشند تا گفتگو جذاب پیش برود. مسلماً به سراغ سلبریتی‌های سینما و… خیلی کمتر خواهیم رفت.

طبق گفته رشیدپور، برنامه هم‌زمان با تولید، پخش خواهد شد: تقریباً روال برنامه روز پخش خواهد بود؛ یعنی به این صورت نیست که تولید تمام شود و بعد از آن ما پخش را آغاز کنیم. به‌موازات اینکه برنامه از یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود، ما تولید را هم با توجه به مختصات روز ادامه خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم به آن اهدافی که در ذهنمان است، در عمل هم دست پیدا کنیم.

«ساعت صفر» با سرمایه‌گذاری کارت گردشگری پارس در ۲۶ قسمت تولید می‌شود و قرار است به صورت هفتگی منتشر شود. مدت‌زمان هر قسمت از «ساعت صفر» حدود ۶۰ دقیقه است و در صورتی که همه شرایط فراهم باشد تا ۵۲ قسمت هم پیش خواهند رفت.

منبع: فیلم‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->