معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد
سرخط خبرها

دولت در حال بررسی شرایط بازفعالیت همه مشاغل و صنوف

  • کد خبر: ۲۲۴۳۶
  • ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
دولت در حال بررسی شرایط بازفعالیت همه مشاغل و صنوف
وزیر کشور به روند نزولی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استان‌ها اشاره کرد و گفت: در حال بررسی شرایط بازفعالیت همه مشاغل و صنوف هستیم که چگونه این اتفاق بیافتد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: برای آموزش و پرورش و وزارت علوم هم با همکاری خود وزارتخانه‌ها بررسی می‌کنیم که این کار چگونه اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: طبق گزارشات وزارت بهداشت، هم در حوزه ابتلا، هم در حوزه بستری و هم در موضوع فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا، خیلی از استان‌ها روند کاهشی را طی می‌کنند و خیلی استان‌ها هم روند ثابت را پیدا کردند و چند استان هم روند افزایشی دارند.

رحمانی فضلی اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند بتوانیم تا ۲۰ فرودین ما کشور را به فعالیت‌ها برگردانیم، البته این کار براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم طرح محدود سازی به نحو احسن مورد استقبال مردم واقع شده و دستگاه‌های اجرایی مربوط به این طرح، خوب عمل کردند. نزدیک به هزار مورد خروجی و ورودی در استان‌ها داریم که این مبادی شامل شهرستان‌ها می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: براساس گزارشات واصله در مورد وضعیت جاده ها، به صورت متوسط ۳۰ درصد دیگر مسافرت‌ها کم شده و مصرف بنزین هم حدود ۵۵ درصد کاهش یافته است.

وی به اعمال محدودیت‌ها در روز ۱۳ فروردین اشاره کرد و گفت: برای امروز که روز طبیعت است تمهیدات خاصی در مراکز تجمع مردم اندیشیده شده و الحمدالله مردم تا الان خوب استقبال و همراهی کردند.

وی ادامه داد: از مردم، رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما و نیروی انتظامی، بسیج و همچنین روسای مراکز درمانی، کارکنان و پزشکان و پرستاران در تمام استان که در کنار استانداران و فرمانداران ما تلاش کردند؛ تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند توفیق بدهد که این مرحله را هم با صحت و سلامت پشت سر بگذاریم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->