جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس
سرخط خبرها

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد

  • کد خبر: ۲۲۴۴۶۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد
فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: جبهه فرهنگی خط مقدم و اصل جدایی ناپذیر نظام اسلامی است که نقش مهم و تعیین کننده‌ای در ترویج دین دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهار کرد: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگو‌های هم افزایی داریم.

وی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

ربیعی با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باور‌ها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته ایم در عرصه‌های مختلف بر دشمن چیره شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->