مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۲۴۷۴۳
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش
کارتون نوستالژیک «حنا دختری در مزرعه» با کیفیت اصلاح‌شده از امشب از شبکه کودک پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه کودک کارتون‌های نوستالژیک را با بهترین کیفیت موجود پخش می‌کند. در همین راستا ریل نوستالژی هر روز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در کنداکتور شبکه جانمایی شده است که به پخش مجموعه‌های خاطره‌انگیز قدیمی می‌پردازد.

«حنا، دختری در مزرعه» با نام اصلی «کاتری، دختر چمنزار» در ژاپن با نام «میکاسا» شناخته می‌شود که بر اساس رمان فنلاندی به نام «چوپان و خدمتکار» که توسط «آاونی نولیوارا» نوشته شده بود، در ۱۹۸۴ ساخته شد.

این کارتون نوستالژیک اولین بار در دهه ۶۰ از تلویزیون پخش شد.

اکنون «حنا دختری در مزرعه» نیز با کیفیت بهتری توسط واحد تامین شبکه کودک آماده‌سازی شده و از امشب یکشنبه، ۹ اردیبهشت ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

قبل از این مجموعه کارتون‌های «مدرسه والت» و «پینوکیو» نیز پخش شده است.

مجموعۀ تلویزیونی «حنا، دختری در مزرعه» به کارگردانی «هیروشی سایتو» سال ۱۹۸۴ توسط کمپانی نیپون و با تکنیک سل انیمیشن در کشور ژاپن ساخته شد.

داستان از این قرار است که: حنا، کودکی است که به‌خاطر نیاز مالی و برای کمک به خانواده شروع به کار در یک مزرعه می‌کند و با تلاش و پشتکار سعی می‌کند که در درس و تحصیل علم از کودکان هم سن و سالش عقب نماند. سه سال از زمانی که مادر حنا فنلاند را برای کار به قصد آلمان ترک کرده و دخترش را به نزد پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه تنها گذاشت می‌گذرد. جنگ جهانی اول شروع شده و فنلاند هنوز هم تحت سلطه روسیه است. ساکنان این سرزمین تقریباً هیچ خبری از خارج نداشته و هیچ کس نمی‌داند آیا حنا دوباره مادر خود را خواهید دید یا نه.

آزیتا لاچینی، شیوا گورانی، ناهید شعشعانی، غلامعلی افشاریه، عباس نباتی، آزیتا یاراحمدی، زهرا آقارضا، عزت الله گودرزی، مهوش افشاری، مهین بزرگی و ... از گویندگان «حنا دختری در مزرعه» هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->