هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) امیر حیدری: انسداد مرزهای شرقی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی زمینی ارتش است حمله هواپیماهای ترکیه به مناطقی در استان «دهوک» عراق + فیلم مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد زلنسکی: چین با وجود رابطه با روسیه دشمن ما نیست زاکانی: ما حجاب‌بان نداریم| دولت خدمت به حل مسائل دختران توجه ویژه خواهد کرد + فیلم ۵ هزار ایرانی در زندان‌های خارج از کشور محبوس هستند ۱۳ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد ‏ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان تکذیب شد مخبر: خدمت بی‌منت تا آخرین روز فعالیت دولت ادامه دارد آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات
سرخط خبرها

وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد

  • کد خبر: ۲۲۵۹۹۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد
وزارت بهداشت فلسطین نسبت به یک فاجعه پزشکی بی‌سابقه در نوار غزه بعد از هفت ماه از حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه مراکز پزشکی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: نوار غزه شاهد فاجعه پزشکی بی سابقه‌ای به دلیل هفت ماه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حملات این رژیم علیه مراکز درمانی است.

به نقل از سما، این وزارتخانه هشدار داد: اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را درباره حمله به رفح عملی کند احتمالا کشتار جمعی رخ خواهد داد.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: حمله رژیم صهیونیستی به غزه موجب از کار افتادن ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز پزشکی در غزه و انهدام ۱۳۰ آمبولانس شده است. در تعدادی از بیمارستان‌هایی که به صورت جزئی فعالیت می‌کنند میزان استفاده از تخت‌ها به بیشتر از ۲۵۰ درصد رسیده است.

از سوی دیگر سیندی مک‌کین، مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا گفت: گرسنگی و قحطی گسترده‌ای در شمال غزه وجود دارد که در جنوب غزه نیز گسترش خواهد یافت. ما امیدواریم که طرف‌های درگیر هرچه زودتر به توافقی برای آتش بس در غزه دست یابند.

وی گفت: زمانی که چنین جنگ‌هایی رخ می‌دهد و چنین اتفاقاتی در این جنگ می‌افتد قحطی نیز ایجاد می‌شود. چیزی که ما می‌خواهیم توقف جنگ و تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه است.

از سوی دیگر آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کودکان غزه با سطح مخربی از تنش روبرو هستند. تیم آنروا برای کاهش تاثیر جنگ بر کودکان و کاستن از ترس آنها تلاش می‌کند. ما باید از حال و آینده این کودکان حمایت کنیم.

آنروا مجددا بر لزوم توقف جنگ در غزه تاکید کرد.

به رغم صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت درباره توقف فوری جنگ غزه و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ اقداماتی از سوی رژیم اشغالگر برای ممانعت از نسل کشی در غزه این رژیم همچنان به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->