امام جمعه موقت مشهد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، پیامی برای جبهه استکبار داشت ترامپ: بایدن نمی‌داند زنده است یا مرده! روسیه به آمریکا هشدار داد رهبر انقلاب: تشییع مردمی رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به همه‌ی دنیا بود شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد منصوری: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان از پایندی آنها به نظام است وزیر بهداشت در مشهد: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه شهید رئیسی در حوزه سلامت کار نکرد وزیر کشور: شهید رحمتی در اجرای عهد خود کوتاهی نکرد سازمان ملل برای شهید رئیسی مجلس یادبود می‌گیرد سردار سلامی: شهید رئیسی معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود موسوی: امیرعبداللهیان نقش بزرگی در تجدید روابط ایران با کشور‌های جهان داشت رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد حضور گسترده مردم شهر ری در تشییع پیکر شهید موسوی+ فیلم مراسم تشییع پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه آغاز شد تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه (۴ خرداد ۱۴۰۳) استقبال از پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه+ فیلم سه سرباز آمریکایی در منطقه اسکله شناور غزه زخمی شدند (۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن به حکم بازداشت نتانیاهو واکنش نشان داد گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از حادثه بالگرد رئیس جمهور منتشر شد پادشاه بحرین: خواهان عادی سازی روابط با ایران هستیم
سرخط خبرها

غزه؛ هشت ماه در جنگ

  • کد خبر: ۲۲۶۰۴۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
غزه؛ هشت ماه در جنگ
جنگ نوار غزه امروز -یکشنبه- در حالی وارد هشتمین ماه خود شد که هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دویست و دوازدهمین روز از جنگ غزه، حملاتی را به منازل غیرنظامیان و زمین‌های کشاورزی در نوار غزه انجام دادند که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر شد.

حملات به جنوب غزه

هواپیما‌های صهیونیست‌ها به بمباران شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه دادند. سه شهروند عضو خانواده شیخ العید در بمباران منزلشان در مشروع عامر در شرق شهر رفح به شهادت رسیدند که شامل یک مرد و ۲ کودک بود.

در ساعات شب گذشته، هواپیمای اسرائیلی سه خانه خانواده‌های بهلول، الشاعر و معمر را بمباران کرد که تلفات زیادی برجای گذاشت.

به گفته منابع در حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده الشاعر در محله السلام در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه سه نفر زخمی شدند.

نیرو‌های رژیم اشغالگر شب گذشته حمله دیگری را به محله السلام در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی ترور ایمن زعرب از فرماندهان گردان‌های القدس در رفح شد.

در ادامه بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی قایق‌های ماهیگیران را در غرب شهر رفح هدف قرار دادند.

هواپیمای اشغالگران خانه عکاس حسن اصلیح را در جنوب خان یونس ویران کرد.

حملات به مرکز غزه

نیرو‌های رژیم صهیونیستی همچنین حملات هوایی را به شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه و شهر دیرالبلح انجام دادند.

همچنین به گفته منابع توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف نیروگاه برق در غزه و مناطق المغراقه و الزهرا و پل وادی غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ حمله را به شمال اردوگاه النصیرات و ورودی شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه انجام دادند.

از سوی دیگر، مقاومت فلسطین همچنان حملات خود را به محور نتزاریم که غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند، ادامه می‌دهد.

شهر غزه و استان شمال غزه

براثر گلوله باران منطقه وادی العرایس در شرق محله الزیتون شهر غزه، سه شهید (یک مادر و ۲ فرزند) به شهادت رسیدند و همسرش به شدت مجروح شد. همچنین ۲ کودک در بمباران پهپاد صهیونیست‌ها در محله الصبره در جنوب غزه به شهادت رسیدند.

در شمال غزه نیز پنج فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در منطقه الصفطاوی به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->