صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

مرتضی کهنسال، روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد

  • کد خبر: ۲۲۶۳۴
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
  • ۲
مرتضی کهنسال، روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد
مرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی با حکم دادگاه ویژه روحانیت در لنگرود بازداشت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی در اقدامی عجیب با ورود به بخش‌های مختلف بیمارستانی در گیلان ضمن به سخره گرفتن توصیه‌ها و دستورات پزشکی از خود فیلم‌هایی گرفته بود که نشان می‌داد مشغول مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا است.

 

این اقدام واکنش افکار عمومی و جامعه پزشکی را در پی داشت و دادگاه ویژه روحانیت حکم بازداشت این روحانی مدعی طب اسلامی را در همان نخستین روز‌های سال جاری صادر کرد.

 

بر همین اساس، مرتضی کهنسال روز گذشته (جمعه) در لنگرود بازداشت و اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
ای خدا…جهل و نادانی تاکی؟!!!!
مردم ایران تو را به هر چی که می پرستید به خودتان بیایید! این دین فروشان را با تیپا از خودتان دور کنید اینها از ویروس بدترند!!
کدام امامزاده، کدام امام توانست یک بیمار کرونایی را شفا بدهد؟ …الان فرصتی است که دروغ صدها ساله این شیادان ثابت شود…جهل و خرافات را کنار بگذارید و مانند همه مردم جهان با نگاه انسانی زندگی کنید و به این مفت خورهای دغل که فعلا دکانشان تعطیل شده بیش از این باج ندهید.به همان خدا قسم که این اراذل دشمن بشریت هستندو خودشان ذره ای به گفته هایشان اعتقاد ندارند..در خلوت این دین فروشان فقط شکم بارگی است و شهوت….
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
اولا استاد کهنسال به دعوت خانم چنگیز به بیمارستان رفتند نه سر خود
دوما علت فوت اون بیمار، عطر استاد کهنسال نبود!
لطفا جانب انصاف را رعایت کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->