اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد

  • کد خبر: ۲۲۶۳۹۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد
رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار دیگر جریمه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ترامپ امروز دوشنبه بار دیگر به علت نافرمانی از دستور دادگاه برای عدم افشای جزئیات پرونده‌اش، یک هزار دلار دیگر جریمه شد. 

هفته گذشته قاضی پرونده موسوم به «حق السکوت» که در مورد پرداخت پول از سوی ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی است، رئیس جمهور سابق را به جرم نافرمانی از دادگاه 9 هزار دلار جریمه کرد.

این دومین جریمه از زمان آغاز محاکمه او در ماه گذشته است. قانون عدم افشا،  ترامپ را از اظهارنظر‌های تحریک آمیز درباره اعضای هیئت منصفه، شاهدان و سایر افراد نزدیک به پرونده منع می‌کند. او هفته گذشته به این علت که ۹ بار چنین دستوری را نقض کرده بود، ۹ هزار دلار جریمه شد.

قاضی پرونده هشدار داد در صورتی که ترامپ به نقض حکم ممنوعیت رسانه ای در این پرونده ادامه دهد، او را زندانی خواهد کرد. قاضی پیشتر برای جلوگیری از ارعاب و انتقاد ترامپ علیه شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده، حکم ممنوعیت رسانه ای و اظهارنظر عمومی درباره این پرونده را برای ترامپ صادر کرده بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->