گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

تعطیلی بازار خودرو همچنان ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۲۶۷۳
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
تعطیلی بازار خودرو همچنان ادامه دارد
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت می‌گوید: بازار خودرو تعطیل بوده و همه نمایشگاه‌ها بسته است و هیچ فعالیت خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید موتمنی، افزود: قیمت خودرو‌ها همان قیمت‌های پیش از عید است و در این شرایط هیچ فرد عاقلی به فکر خرید خودرو، جایگزین کردن خودرو یا تبدیل به احسن کردن آن نیست.

 

به اعتقاد این مقام صنفی، هر قیمتی نیز که این روز‌ها برای خودرو‌ها اعلام شود، غلط است، زیرا بازار تعطیل است.

 

وی به طور اجمالی به بازار خودرو در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پارسال فقط در اردیبهشت‌ماه جنب و جوشی در بازار خودرو شاهد بودیم که متاثر از قیمت سازی‌ها و افزایش قیمت‌ها بود، اما پس از آن با ورود نهاد‌های نظارتی تا شهریورماه بازار آرام بود، پس از آن شیب افزایش کند قیمت‌ها آغاز شد و تا اوایل بهمن به اوج خود رسید و از اواخر بهمن کاهش قیمت‌ها شروع شد.

 

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت یادآور شد: در مجموع سال گذشته بازاری برای خودرو به آن صورت وجود نداشت، فقط برچسب قیمت خودرو‌ها عوض می‌شد و به جز آن‌هایی که در فضای مجازی خرید و فروش می‌کردند در عمل خرید و فروشی در نمایشگاه‌های خودرو شاهد نبودیم.

 

وی تاکید کرد: این مساله سبب آسیب دیدن کسب و کار فعالان بازار به ویژه افرادی که نمایشگاه‌های خودرو را اجاره کرده بودند، شد.

 

موتمنی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، اگر هم فعالیت‌های اقتصادی آغاز شود به نظر نمی‌رسد افراد برای خرید و فروش خودرو مراجعه کنند و پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا چند ماه آینده و ریشه کن شدن کامل این ویروس ادامه داشته باشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به مسائل یاد شده سازمان امور مالیاتی بخشودگی مالیات سه ماهه بهمن، اسفند و فروردین ماه این صنف را در دستور کار قرار دهد، زیرا نمایشگاه‌های خودرو سال گذشته در رکود بوده و با شیوع کرونا این رکود شدیدتر نیز شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->