با حمایت مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون؛

پویش عکس «بازی در خانه»

  • کد خبر: ۲۲۶۹۵
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
پویش عکس «بازی در خانه»
پویشِ عکس «بازی در خانه» با حمایت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری و مشارکت تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی در حال برگزاری است.
به گزارش شهرآرانیوز، پویش عکس «بازی در خانه» با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برند‌های باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو و با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، بیش از یک ماه از ورود ویروس کرونا به کشورمان می‌گذرد و این اتفاق با زیباترین روزگار ایرانیان یعنی نوروز همراه شده است.

بر همین اساس، تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی تلاش کرده‌اند شرایطی برای سرگرمی و دورهمی‌های شادمانه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کنند تا سختی در خانه ماندن با #بازی_در_خانه کم‌تر شود و همه بتوانند با سرگرم کردن خانواده و مراقبت از عزیزان‌شان این روزگار را با تندرستی و شادمانی سپری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتشار عکس‌های خود با موضوع «بازی با اسباب‌بازی‌ها در محیط خانه» در صفحه‌های شخصی اینستاگرام با هشتگ #بازی_ در_ خانه، #در_خانه_می‌مانیم، #در_خانه_بمانیم_بازی_کنیم، #کرونا و #کرونا_را_شکست_می‌دهیم، به این پویش بپیوندند و برنده جایزه‌های آن شوند.

یادآوری می‌شود زمان اعلام برگزیدگان و جوایز پویش «بازی در خانه» به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
پویش عکس «بازی در خانه»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->