وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

رئیس کمیته اجرایی انتخابات مشهد: با آسیب شناسی مرحله اول انتخابات، دور دوم را برگزار کردیم | روند برگزاری انتخابات مشهد، در اتاق وضعیت رصد می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۷۰۵۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
رئیس کمیته اجرایی انتخابات مشهد: با آسیب شناسی مرحله اول انتخابات، دور دوم را برگزار کردیم | روند برگزاری انتخابات مشهد، در اتاق وضعیت رصد می‌شود
رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد گفت: ما امسال ابتکارات زیادی در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان مشهد داشتیم و مرحله دوم انتخابات در مشهد را با توجه به آسیب شناسی مرحله اول برگزار کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد صادقی امروز (۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳) در ستاد انتخابات شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله اول، اتاق وضعیت رصد انتخابات را تشکیل دادیم که در مرحله دوم نیز آن را فعال کردیم.

وی بیان کرد: اتاق وضعیت رصد انتخابات یک اتاق شفاف شیشه‌ای است که از طریق راهبران مستقر در این اتاق با تمام مناطق و شعب انتخاباتی در ارتباط هستیم و برخط و آنلاین ارتباط مستقیم داریم تا مشکلات و چالش‌ها را رصد کرده و تمام موارد را از طریق همین اتاق به صورت هدفمند برطرف کنیم.

صادقی افزود: یکی از ویژگی‌های اتاق وضعیت رصد انتخابات این است که ما با دستورکار‌هایی که تعریف کردیم، از روز قبل انتخابات تمامی شعب اخذ رای را رصد می‌کنیم تا اگر مشکلی وجود دارد آن را برطرف کنیم. در روز انتخابات نیز با دستورکار‌هایی که داریم، از همین اتاق مخازن پیش‌بینی‌شده را به صورت آنلاین رصد می‌کنیم.

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد ادامه داد: ما تا قبل از فرایند رای‌ریزی، تمام مشکلات و چالش‌ها را در اتاق برطرف خواهیم کرد. در روز انتخابات نیز هر یک ساعت، دستورکار‌ها را ارسال کرده و وضعیت شعب را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم،  هزار و ۶۴ شعبه در شهرستان مشهد و هزار و ۲۰ شعبه در شهر مشهد داریم، عنوان کرد: ما مرحله اول را آسیب‌شناسی کردیم. تا الان هیچ مشکلی در شعب نداشتیم و تمامی شعب راس ساعت مشخص فعال شدند.

صادقی با اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه‌ای در توزیع تعرفه‌های اقلام انتخاباتی داشتیم، تصریح کرد: در مرحله اول، با برنامه‌ریزی دقیق ستاد انتخابات، کمبود تعرفه نداشتیم و در این مرحله نیز هیچ مشکلی نداریم؛ اما در اتاق رصد بررسی می‌کنیم تا اگر در زمینه تعرفه یا اقلام کمبودی داشتیم، با فوریت برطرف کنیم.

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: در حال تدوین شیوه‌نامه‌ای هستیم تا بهترین روش توزیع تعرفه اقلام انتخاباتی را به کلان‌شهر‌های دیگر تسری دهیم. ما امسال ابتکارات زیادی در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان مشهد داشتیم که می‌توانیم آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم، از تعدادی از کلان‌شهر‌ها مهمان داشتیم که فرایند‌های مرحله دوم ما را بازدید کردند تا این اقدامات را در شهرستان‌های خود انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->