کارنامه محیط زیستی شهید سید ابراهیم رییسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم
سرخط خبرها

معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟

  • کد خبر: ۲۲۷۱۴۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟
رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فعالیت معلمان بازنشسته در مدارس غیردولتی در قالب اضافه تدریس در نظر گرفته می‌شود، گفت: به کارگیری معلم در این مدارس تابع قوانین تنظیم شده مدارس غیردولتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمودزاده، گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از ۲۸۰ هزار معلم مدارس غیردولتی و مدیران، نیرو‌های شاغل و بازنشسته آموزش‌وپرورش هستند که به صورت اضافه تدریس در این مدارس مشغول آموزش دادن هستند.

وی با بیان اینکه شاغلان ساعت رسمی را در مدارس دولتی می‌گذرانند و اضافه تدریس را در مدارس غیردولتی سپری می‌کنند افزود: متناسب توافق معلمان با موسس، دوره تحصیلی و کتابی که تدریس می‌کنند، میزان اضافه تدریس آنها را مشخص می‌کند.

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، با بیان اینکه در بحث مدارس غیردولتی موسسان اجازه به کارگیری نیروی آزاد را دارند، اما با شروط تعیین شده باید همراه باشد، ادامه داد: از جمله این شرط‌ها این است که دوره تحصیلی معلم به کارگرفته شده لیسانس به بالا باشد، گزینش شده باشد، رشته‌اش متناسب با دوره تحصیلی که معاونان تخصصی اعلام می‌کنند باشد و آموزش‌هایی که تدارک دیده شده بیاموزد که با این کار سه سال طول خواهد کشید تا معلم، صلاحیت معلمی را پیدا کند.

محمودزاده با بیان اینکه در مدارس غیردولتی اختیار به کارگیری معلم به خود موسسان داده شده است گفت: با شرط‌هایی که ما داریم، موسسان از بین فارغ التحصیلان دانشگاه و دانشجویانی که در دوره‌های عالی مثل کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند، می‌توانند در مدارس غیردولتی مشغول شوند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->