برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است
سرخط خبرها

کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک

  • کد خبر: ۲۲۷۴۵۸
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین مختاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تغییرات اقلیمی، شرایط آب‌وهوایی و مخصوصاً افزایش درجه حرارت باعث شده منابع آبی شهر مشهد با چالش‌های جدی روبه‌رو شود. از این رو شهرداری مشهد و در رأس آن سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز، درصدد آن برآمده است که جهت تأمین منابع آبی خود از شیوه‌ها و روش‌های جدید و پایدار استفاده کند.

وی افزود: در همین راستا، ۲۹۱ لیتربرثانیه تخصیص فاضلاب و پساب برای احداث تصفیه‌خانه‌های لوکال و ۲۸۰ لیتربرثانیه تخصیص فاضلاب و پساب برای تصفیه‌خانه سیدی برای تأمین آب فضای‌سبز به شهرداری مشهد تخصیص داده شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تصفیه‌خانه‌های لوکال می‌تواند در هر محدوده مورد نیاز فضای‌سبز، احداث شود، گفت: در حال حاضر، با بهره‌گیری از توانمندی تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخل کشور، هزینه ساخت و بهره‌برداری تصفیه‌خانه‌های لوکال به‌شدت کاهش یافته است.

مختاری ادامه داد: پروژه احداث تصفیه‌خانه آزادی با ظرفیت ۱۴۰ لیتربرثانیه واقع در میدان قائم، کندرو بولوار امام‌علی‌(ع) به سمت بولوار آزادی در دستورکار است. تصفیه‌خانه مذکور دارای فرایند پیشرفته بیولوژیک با فیلتراسیون پیشرفته و تأمین‌کننده ۱۲ هزار و ۱۰۰ مترمکعب آب فضای‌سبز است. همچنین این تصفیه‌خانه ۱۴۰ لیتربرثانیه ظرفیت دارد. این تصفیه‌خانه با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار میلیارد ریال طی دو سال ساخته خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->