سرخط خبرها

موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی

  • کد خبر: ۲۲۷۴۷۰
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی
موج دستگیری افراد مرتبط با فوتبال آغاز شده و دستگاه نظارتی درحال پاکسازی فوتبال ایران از وجود افرادی است که از جایگاه خود سوء استفاده می‌کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از مدت‌ها قبل نهادهای نظارتی با رصد وقایع پشت پرده‌ای در فوتبال نوید برخورد سفت و سخت با برخی متخلفان را داده بودند تا شاید فوتبال ایران از وجود افرادی که دائم به فکر سوء استفاده از موقعیت خود هستند، پاک شوند.

درهمین راستا طی روزهای گذشته برخی افراد مرتبط با فوتبال دستگیر شده‌اند و این طور که شنیده می‌شود قرار است در روزهای آینده نیز به تخلفات برخی مدیران فوتبالی نیز رسیدگی شود.

شنیده می‌شود که پای دو فعال رسانه‌ای نیز به ما جرا باز شده و حتی چند روز قبل این افراد تفهیم اتهام شده‌اند. درعین حال برخی مدیران فوتبالی هم هستند که پای‌شان به فساد در فوتبال باز شده و قرار است به تخلفات آن‌ها نیز رسیدگی شود.

ارتباط این افراد با برخی دلالان دلیل اصلی بازخواست آن‌ها است و امروز نیز خبری درباره ممنوعیت فعالیت دلالان متخلف نیز منتشر شده است. 

چند سال پیش نیز موجی از احضارها درفوتبال ایران نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد و متخلفان دستگیر شدند و حتی با ادامه فعالیت آن‌ها دراین محیط مخالفت شد اما با گذشت چند سال از صدور آن محرومیت‌ها بازهم افراد متخلف آرام، آرام وارد چرخه فوتبال شدند و به فعالیت پرداختند.

باید دید که آیا این بار دستگاه نظارتی برخوردی سفت و سخت با این متخلفان خواهد داشت یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->