هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست
دونالد ترامپ در یک سخنرانی جو بایدن را فردی احمق خطاب کرد که «بدترین رئیس‌جمهور جهان است و آسیب فراوانی به آمریکا وارد کرده است.»

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» بار دیگر در یک سخنرانی انتخاباتی «جو بایدن» را یک «احمق تمام‌عیار» توصیف کرد که بیشترین آسیب را به ایالات متحده زده است.

او در جمع ده‌ها هزار تن از هواداران خود در نیوجرسی گفت: «اگر ۱۰ تا از بدترین رؤسای جمهور تاریخ آمریکا را جمع کنید، آسیبی که آنها روی‌هم‌رفته به آمریکا وارد کرده‌اند از آسیبی که این احمق تمام‌عیار زده کمتر است.»

ترامپ ادامه داد: «او یک دیوانه است. باهوش نیست و هرگز نبوده است. من این روز‌ها درباره او به‌صورت متفاوتی حرف می‌زنم، چون شمشیر از رو بسته شده. او آدم بدی است و بدترین رئیس‌جمهور تاریخ در میان تمامی کشور‌ها است. همه به او می‌خندند. او دیوانه است.»

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ این کشور با اشاره به پرونده‌هایی متعددی که در مورد اقدامات او قبل، حین و پس از انتخابات‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ در جریان است، بایدن را به نقش‌داشتن در این اتهام‌ها متهم کرد و گفت: «نباید با رقیب خود این‌طور رفتار کنید. کشور‌های جهان سوم از این کار‌ها می‌کنند، جمهوری‌های موز فروش! این کار در آمریکا انجام نمی‌شود.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->