نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم
سرخط خبرها

قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۵۵۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در ۲ نوبت شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از ۲ حمله موشکی جدید خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام با صدور ۲ بیانیه جداگانه اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام بیان کرد که در عملیاتی ترکیبی، مبارزان این گردان‌های در شرق شهر «جبالیا» یک بمب رعدی را در میان نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده و یک نفربر صهیونیستی را نیز با گلوله «تاندوم» هدف قرار داده‌اند.

بر اساس اعلام قسام شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین یک تانک «مرکاوا» و یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا از سوی مبارزان قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفتند.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که از منطقه نفوذ ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» را موشک‌باران کرده است.

در عملیات دیگر گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها در شرق اردوگاه جبالیا گلوله‌ای ضدزره را به وسیله پهپاد روی یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی انداختند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->