کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند!
سرخط خبرها

صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  • کد خبر: ۲۲۷۸۰۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
صدور
قوه قضائیه علی‌رغم صدور حکم محکومیت ۳ سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می‌برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دیوان عالی کشور با صدور رأی نهایی در پرونده اختلاس از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تبرئه "یاسین رامین" را نقض و وی را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳۸۸۷  یورویی محکوم کرد.

با توجه به اینکه رای دیوان عالی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ صادر و تنظیم شده است و حدود ۳ ماه از این حکم می‌گذرد، موضوع صدور "اعلان قرمز" این مجرم که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد را از پلیس اینترپل پیگیری کردیم.

صدور

بر اساس پیگیری‌ها از پلیس بین الملل فراجا تا به امروز درخواستی از سوی قوه قضائیه برای صدور اعلان قرمز این مجرم به پلیس ابلاغ نشده است.

یاسین رامین؛ همسر مهناز افشار، بازیگر سینما که فعالیت‌های تبلیغی بسیاری علیه مردم و نظام پس از خروح از کشور داشت ـ پس از رأی دادگاه تجدیدنظر به‌سرعت از کشور خارج شد؛ پیش از آن مهناز افشار برخی اموالشان را به خارج از کشور انتقال داده بود.

با درخواست فرجام‌خواهی از سوی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، این پرونده در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی دوباره قرار گرفت و حالا یاسین رامین به حبس محکوم شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->