قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر)
سرخط خبرها

کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است

  • کد خبر: ۲۲۸۰۲۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است
وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و مصر مسئولیت بسته‌بودن گذرگاه رفح را به گردن یکدیگر انداختند.

به گزارش شهرآرانیوز، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر مسئولیت بسته‌بودن گذرگاه رفح را به گردن یکدیگر انداختند.

کاتز مدعی شد: با وزرای خارجه انگلیس و آلمان برای قانع‌کردن مصر جهت گشایش گذرگاه رفح برای ورود کمک‌ها به غزه صحبت کردم.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: جهان مسئولیت وضعیت انسانی در غزه را متوجه اسرائیل می‌داند، اما کلید حل این بحران در غزه اکنون در دستان دوستان مصری ماست.

کاتز در ادامه سخنان خود مدعی شد: حماس کنترل گذرگاه رفح را به دست نخواهد گرفت. این موضوع یک ضرورت امنیتی است و ما از آن کوتاه نخواهیم آمد.

«سامح شکری» وزیر خارجه مصر در واکنش به اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ما به شدت نسبت به تلاش‌های شکست‌خورده اسرائیل برای انداختن مسئولیت بحران انسانی نوار غزه بر گردن مصر، ابراز انزجار می‌کنیم.

وزیر خارجه مصر افزود: ما سیاست تحریف حقایق را نمی‌پذیریم. این اسرائیل است که مسبب بحران انسانی نوار غزه است. کنترل گذرگاه رفح از سوی اسرائیل و عملیات نظامی آن در اطراف این گذرگاه دلیل اصلی عدم امکان ورود کمک‌ها به نوار غزه است.

شکری ادامه داد: اسرائیل باید مسئولیت خود برای ورود کمک‌ها به نوار غزه از طریق گذرگاه‌های زمینی تحت کنترل خود را بپذیرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->