شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد

  • کد خبر: ۲۲۹۴۲۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد
سقف بودجه از سوی فدراسیون فوتبال مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام شده، اما تیم‌ها می‌توانند تا ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ️فدراسیون فوتبال این‌بار برخلاف سال قبل در راستای اجرا سقف بودجه به فکر تعیین ضمانت اجرایی سفت و سخت است تا این کار با چالش مواجه نشود.  

️در همین راستا جلسات زیادی در فدراسیون فوتبال و کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها برگزار و در نهایت رقم ۳۲۵ میلیارد تومان به‌عنوان سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری در فصل آینده تعیین شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد دستورالعمل سقف بودجه برای فصل آینده دارای بند‌های مختلفی است که بخشی از آن به شرح زیر است: 

️مبلغ پایه ۳۲۵ میلیارد تومان برای هزینه‌کرد تمام باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته شده است.


️تیم قهرمان ۶۵ میلیارد تومان، تیم دوم ۵۰ میلیارد تومان، تیم سوم ۴۰ و تیم چهارم ۳۰ میلیارد تومان به مبلغ پایه سقف بودجه‌شان اضافه خواهد شد.

️دستورالعمل سقف بودجه برای سه فصل آینده خواهد بود و هر سال ۳۰ درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

️درآمد باشگاه از حق ترانسفر بازیکن خود عیناً به مبلغ پایه سقف بودجه باشگاه اضافه خواهد شد.

️درآمد باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و پاداش این مسابقات، عیناً به سقف بودجه باشگاه مورد نظر اضافه می‌شود.

️در ازای دریافت مجوز حرفه‌ای مبلغ ۳۵ میلیارد و مجوز ملی مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به سقف بودجه باشگاه‌ها اضافه خواهد شد.

️ به این ترتیب سقف قرارداد تیم قهرمان فصل جاری برای فصل آینده، در صورت کسب مجوز حرفه‌ای به حداقل ۴۲۵ میلیارد تومان خواهد رسید. ضمن اینکه پاداش برد‌های آسیایی و حق ترانسفر بازیکن نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

این اعداد درحالی رسانه‌ای شده که به تیم‌ها گفته شده تا ۵۰۰ میلیارد تومان نیز می‌توانند هزینه کنند که بعید است جز تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد تیم دیگری قابلیت پرداخت چنین هزینه‌هایی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->