اعلام وضعیت ویژه اضطراری اراضی اشغالی برای ۴۸ ساعت آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین حسینی؛ جریان آگاهی بخش برای تمام بشریت | اربعین کربلا، قدس را آزاد خواهد کرد عزاداری هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است + فیلم استاندار خراسان رضوی: ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی | پرتاب ۳۲۰ فروند موشک و پهپاد (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه
سرخط خبرها

مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۲۲۹۵۲۲
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد
یک منبع عالی‌رتبه مصری امروز (سه شنبه) شایعات رسانه‌های صهیونیستی در خصوص هماهنگی قاهره و تل‌آویو درباره عملیات نظامی در رفح را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع عالی‌رتبه مصری ضمن رد شایعات رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر هماهنگی با قاهره در خصوص عملیات نظامی در رفح، گفت که مصر درباره عواقب تشدید حملات در نوار غزه هشدار داده و هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در خصوص گذرگاه رفح را رد کرده است.

این منبع گفت: موضع مصر ثابت است و امنیت ملی این کشور و حقوق ملت فلسطین در صدر اولویت آن قرار دارد.

این منبع همچنین تأکید کرد: احترام مصر به معاهداتش مانع آن نمی‌شود که این کشور از همه سناریو‌ها برای حفظ امنیت ملی خود استفاده نکند.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد.

ارتش رژیم اشغالگر، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

در شرایطی که ارتش اشغالگر در غزه زمین گیر شده است، تندرو‌های کابینه نتانیاهو، نه تنها خواهان گسترش جنگ در غزه بلکه خواهان گسترش جنگ به جنوب لبنان نیز هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->