تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟
سرخط خبرها

اولین خرید تراکتور از پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۹۷۲۹
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
اولین خرید تراکتور از پرسپولیس
باشگاه تراکتور با مدافع پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور به دنبال این است تا برخی از بازیکنان آزاد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی را به خدمت بگیرد.

 از این رو این باشگاه با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی وارد مذاکره شد. در خط دفاع وقتی پاسخ پورعلی گنجی به تراکتور منفی بود این باشگاه به سراغ علی نعمتی رفت.

بازیکنی که در پرسپولیس با آمدن اوسمار به یک نیمکت نشین تبدیل شد و برای بازی در دفاع میانی هم با رقبای ملی پوش مواجه است. از آنجا که حسن عبدالکریم هم با پرسپولیس قرارداد دارد و اوسمار خواهان یک دفاع چپ تخصصی شده، نعمتی هم تصمیم گرفته به پیشنهاد تراکتور پاسخ مثبت دهد.

 او با دستمزد خوبی راهی تبریز خواهد شد و احتمالا اولین بازیکن جدا شده پرسپولیس بعد از اتمام لیگ باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->