شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازدید معاونین سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی از ستادهای انتخاباتی استان در مشهد جلیلی: باید تبعیض‌ها را کنار بگذاریم+ فیلم خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست (۲ تیر ۱۴۰۳) شهادت ۵۴ فلسطینی در غزه | شهادت ۴ کودک بر اثر سوء تغذیه (۲ تیر ۱۴۰۳) وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۷ خرداد تا ۱ تیر ۱۴۰۳) + اینفوگرافی تبلیغات انتخاباتی؛ مراقب «آبروی ملی» باشیم تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در ۴ کشور اروپایی + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام تسلیت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه مغولستان به ملت و دولت ایران

  • کد خبر: ۲۲۹۹۷۲
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
پیام تسلیت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه مغولستان به ملت و دولت ایران
رئیس جمهوری مغولستان و «باتس تسگ باتمونخه»، وزیر امور خارجه این کشور در پیام هایی جداگانه، شهادت آیت الله رئیسی، ‌رئیس جمهوری ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه فقید کشورمان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اوخناگین خورلسوخ» ، ‌رئیس جمهوری مغولستان در نامه ای خطاب به محمد مخبر، سرپرست قوه مجریه و رئیس دفتر رئیس‌جمهور شهید با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرد. در قسمتی از این نامه آمده است:" با کمال تأثر و ناراحتی، خبر غم انگیز درگذشت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. اینجانب از طرف مردم مغولستان به خانواده و عزیزان رئیس جمهور فقید و همچنین به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران برای این فقدان عظیم تسلیت می گویم. در این غم و اندوه با مردم مهربان ایران ابراز همبستگی می‌کنیم و فکر و دعایمان در گذر از این دوران سخت با آنهاست. "

خانم «باتس تسگ باتمونخه» ، وزیر امور خارجه مغولستان نیز با اشاره به شهادت حسین امیرعبداللهیان، ‌وزیر خارجه فقید ایران در سانحه هوائی، در پیامی خطاب به آقای علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت :" اینجانب از طرف وزارت امور خارجه مغولستان و خودم این ضایعه را به خانواده و بستگان آن مرحوم و همچنین همکاران ایشان در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می کنم. ما مردم مغولستان در این دوران سخت با خانواده و دوستان داغدار خود ابراز همبستگی می کنیم. در این روزهای غم انگیز، ما در کنار آن ها هستیم. "

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->