کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۲۳۰۱۶۹
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد
دو روز پیش مصاحبه‌ای از نیل دراکمن، مدیر استودیو «ناتی داگ»، منتشر شد که او در آن گفته بود بازی جدید ناتی داگ می‌تواند دنیای ویدیوگیم را متحول کند.

به گزارش شهرآرانیوز - دو روز پیش سونی مصاحبه‌ای با نیل دراکمن، کارگردان بازی «آخرینِ ما» (The Last of Us)، درباره آینده بازی‌ها منتشر کرد. در این مصاحبه از زبان رئیس «ناتی داگ» آمده که بازی بعدی استودیوی پلی‌استیشن «می‌تواند درک از صنعت گیم را متحول کند». اما دراکمن اکنون می‌گوید که او هرگز چنین حرفی نزده است.

سونی این مصاحبه را در کنار یک جلسه توجیهی استراتژی برای سرمایه‌گذاران خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد دراکمن علاوه بر تمجید از پتانسیل هوش مصنوعی برای تغییر نحوه ساخت بازی‌ها، درباره بازی بعدی ناتی داگ برای پلی‌استیشن ۵ اظهارنظر عجیب و بزرگی کرده است. در این مصاحبه آمده است: «من مشتاق بازخودها درباره بازی جدید هستم، به ویژه پس از موفقیت The Last of Us، زیرا بازی جدید می‌تواند درک از صنعت گیم را متحول کند.»

چندین رسانه به این نقل قول توجه کردند، از جمله IGN که آن را «ادعایی بزرگ» نامید. این صحبت‌ها در رسانه‌های اجتماعی هم بازتاب زیادی داشت و با انتقادات گسترده‌ای هم همراه شد. این انتقادات باعث شده دراکمن حرف‌هایش را تصحیح کند.

او دیروز در توئیتی نوشت: «این آن چیزی نیست که من گفتم.» دراکمن گزیده‌ای از متن خام و ویرایش‌نشده مصاحبه‌اش را به اشتراک گذاشته. در این متن او درباره این صحبت می‌کند که چگونه بازی‌ها زمان کودکی او بسیار جذاب بودند و از بقیه فرهنگ‌ها دور نگه داشته می‌شدند، اما حالا همه چیز، به لطف سریال‌های تلویزیونی موفقی مانند اقتباس از The Last of Us و اقتباس از Fallout تغییر کرده‌اند.

در ادامه متن آمده است: «من نه تنها برای این بازی که در حال ساختش هستیم هیجان زده هستم - و این برای ما چیزی واقعاً تازه است - بلکه از دیدن واکنش جهان به آن نیز هیجان‌زده هستم. به دلیل The Last of Us و موفقیت آن، چشم مردم حتی خارج از بازی هم به ماست تا ببینند چه چیزی را در مرحله بعدی به نمایش می‌گذاریم. من بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم واکنش مخاطبان چه خواهد بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->