بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال از رئیس‌جمهور آینده چه درخواست‌هایی دارند؟ درباره زیردریایی بدون خدمه Manta Ray دارپا + ویدئو رفع مشکلات فضاپیمای «وویچر ۱» و ارسال دوباره اطلاعات به زمین iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) گلکسی واچ FE رونمایی شد + مشخصات و قیمت کدمورس جدید امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش بهترین کیف پول برای متصل‌کردن به ربات «همستر کامبت» چیست؟ + آموزش بسته اینترنت رایگان انتخابات ۱۴۰۳ در کدام سکو‌های داخلی قابل استفاده است؟
سرخط خبرها

نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۲۳۰۱۶۹
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد
دو روز پیش مصاحبه‌ای از نیل دراکمن، مدیر استودیو «ناتی داگ»، منتشر شد که او در آن گفته بود بازی جدید ناتی داگ می‌تواند دنیای ویدیوگیم را متحول کند.

به گزارش شهرآرانیوز - دو روز پیش سونی مصاحبه‌ای با نیل دراکمن، کارگردان بازی «آخرینِ ما» (The Last of Us)، درباره آینده بازی‌ها منتشر کرد. در این مصاحبه از زبان رئیس «ناتی داگ» آمده که بازی بعدی استودیوی پلی‌استیشن «می‌تواند درک از صنعت گیم را متحول کند». اما دراکمن اکنون می‌گوید که او هرگز چنین حرفی نزده است.

سونی این مصاحبه را در کنار یک جلسه توجیهی استراتژی برای سرمایه‌گذاران خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد دراکمن علاوه بر تمجید از پتانسیل هوش مصنوعی برای تغییر نحوه ساخت بازی‌ها، درباره بازی بعدی ناتی داگ برای پلی‌استیشن ۵ اظهارنظر عجیب و بزرگی کرده است. در این مصاحبه آمده است: «من مشتاق بازخودها درباره بازی جدید هستم، به ویژه پس از موفقیت The Last of Us، زیرا بازی جدید می‌تواند درک از صنعت گیم را متحول کند.»

چندین رسانه به این نقل قول توجه کردند، از جمله IGN که آن را «ادعایی بزرگ» نامید. این صحبت‌ها در رسانه‌های اجتماعی هم بازتاب زیادی داشت و با انتقادات گسترده‌ای هم همراه شد. این انتقادات باعث شده دراکمن حرف‌هایش را تصحیح کند.

او دیروز در توئیتی نوشت: «این آن چیزی نیست که من گفتم.» دراکمن گزیده‌ای از متن خام و ویرایش‌نشده مصاحبه‌اش را به اشتراک گذاشته. در این متن او درباره این صحبت می‌کند که چگونه بازی‌ها زمان کودکی او بسیار جذاب بودند و از بقیه فرهنگ‌ها دور نگه داشته می‌شدند، اما حالا همه چیز، به لطف سریال‌های تلویزیونی موفقی مانند اقتباس از The Last of Us و اقتباس از Fallout تغییر کرده‌اند.

در ادامه متن آمده است: «من نه تنها برای این بازی که در حال ساختش هستیم هیجان زده هستم - و این برای ما چیزی واقعاً تازه است - بلکه از دیدن واکنش جهان به آن نیز هیجان‌زده هستم. به دلیل The Last of Us و موفقیت آن، چشم مردم حتی خارج از بازی هم به ماست تا ببینند چه چیزی را در مرحله بعدی به نمایش می‌گذاریم. من بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم واکنش مخاطبان چه خواهد بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->