سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی
سرخط خبرها

درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد

  • کد خبر: ۲۳۰۲۲۲
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد
درگیری رانندگان دو خودرو، پایان هولناکی داشت؛ یکی از آنها دیگری را به سمت خیابان پرتاب کرد و موجب شد تا او با خودروی عبوری تصادف کرده و جانش را از دست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه پنجشنبه به قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل خبر رسید که مردی ۶۰ ساله به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات درباره مرگ این مرد آغاز و مشخص شد که او در حادثه رانندگی زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که مرد جان باخته، شب حادثه ماشینش را در یکی از خیابان‌های تهران پارک می‌کند که همزمان خودروی شاسی بلند می‌رسد. او می‌خواسته در آنجا پارک کند و به همین دلیل به راننده پراید اعتراض می‌کند که چرا بد پارک کرده است. همین موضوع موجب می‌شود که درگیری میان دو راننده شکل بگیرد. به نظر می‌رسد که در جریان درگیری، راننده خودروی شاسی بلند، وی را به سمت خیابان هل می‌دهد که موجب می‌شود مرد میانسال با خودروی پژویی که در حال عبور از آن منطقه بود، برخورد کند و به شدت زخمی شود. جراحت و آسیبی که مرد میانسال وارد شده بود، شدید بود و موجب شد وی به کام مرگ برود.

بازداشت

با به دست آوردن این اطلاعات، بازپرس جنایی دستور بازداشت دو راننده (پژو و خودروی شاسی بلند) را صادر کرد.

راننده پژو گفت: در حال رانندگی بودم و سرعتم زیاد بود که ناگهان مردی به داخل بلوار پرت شد. با وجود اینکه ترمز کردم، اما سرعتم زیاد بود و با مرد میانسال برخورد کردم.

راننده خودروی شاسی بلند نیز گفت: مرد فوت شده خودروش را در بلوار پارک کرد و وقتی پیاده شد در خودرو را ناگهان باز کرد و نزدیک بود من با ماشینم با در خودروی او برخورد کنم. من خودروم را متوقف و به نحوه پارک ماشینش اعتراض کردم. همین موجب شد تا با هم درگیر شویم. در جریان درگیری او تعادلش را از دست داد و به سمت بلوار پرت شد.همزمان خودروی پژو در حال عبور از آن خیابان بود که با مرد میانسال برخورد کرد.

در حالی تحقیقات از دو متهم بازداشت شده درباره این حادثه ادامه دارد که شواهد و دلایل نشان می‌دهد راننده خودروی شاسی بلند حین درگیری مرد میانسال را به داخل بلوار هل داده است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->