محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

قیمت نجومی بلیت کنسرت محسن یگانه در دبی

  • کد خبر: ۲۳۰۳۷۳
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
قیمت نجومی بلیت کنسرت محسن یگانه در دبی
محسن یگانه قصد دارد در دبی کنسرت برگزاری کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن یگانه به امارات متحده عربی می‌رود تا کنسرت خود را در شهر دبی با بلیت‌های بیست میلیون تومانی برگزار کند.

محسن یگانه اواخر خرداد به همراه گروهش در یکی از سالن‌های زیبای شهر دبی روی صحنه می‌رود. این اجرا ۱۵ جوئن ۲۰۲۴ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در سالن ورد ترید سنتر world trade center برگزار می‌شود.

یگانه که سال گذشته اجرا‌های موفقی در تهران و شهر‌های مختلف کشور روی صحنه برد، برای خرداد سال جاری، اجرایی خارجی را در دستور کار قرار داده است.

قیمت بلیت‌های کنسرت محسن یگانه از ۱۱۳ تا ۳۴۰ دلار برای ساکنان یا توریست‌های حاضر در دبی، قیمت‌گذاری شده است. اگر قیمت دلار را ۶۰ هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این بلیت‌ها به طور تقریبی ۷ تا ۲۰ میلیون تومان برای مخاطبان آب می‌خورد.

کنسرت‌های موسیقی و به طور کلی رویداد‌های هنری، در قیاس با فعالیت‌های اقتصادی؛ ارزآوریِ کمتری برای کشور دارند، اما برگزاری همین کنسرت‌ها در کشور‌های دیگر، می‌تواند راهی هرچند کوچک؛ برای ارزآوری به داخل کشور باشد.

محسن یگانه در سال ۱۴۰۲ یکی از پرکارترین سال‌های فعالیت هنری‌اش را پشت سر گذاشت و فقط در تهران ۷۰ سانس کنسرت را به صحنه برد تا از رکوردداران برگزاری بیشترین کنسرت در سال گذشته در میان خوانندگان ایرانی به شمار برود.

یگانه از جمله خوانندگان بین‌المللیِ موسیقی پاپ کشورمان است که با ویدیویِ اجرای زنده‌ی آهنگ «بهت قول میدم» صاحب شهرتِ بین‌المللی شد. این ویدیو از محسن یگانه تا کنون در یوتوب بیش از ۲۱۶ میلیون بازدیدکننده داشته است.

فراموش نکنیم که در روزگارِ خوانندگانِ تاریخ مصرف‌دار، محسن یگانه در دو دهه گذشته در بالاترین سطح موسیقی پاپ ایران فعالیت کرده و همچنان طرفداران خود را دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->