پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴
سرخط خبرها

نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند

  • کد خبر: ۲۳۰۴۲۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند
جواد نکونام در مصاحبه‌ای تازه به عملکرد برادران حیدری انتقاد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام صحبت‌های تازه‌ای درباره تیمش و اتفاقات اخیر به زبان آورده است. سرمربی استقلال به شکل تفصیلی صحبت‌های خود را مطرح کرده است.

*از روز اول گفتم تا روز آخر می‌جنگیم
به هر حال دو هفته از لیگ مانده و تمام تمرکزمان روی دو بازی باقی مانده است تا انشاالله بهترین عملکرد را داشته باشیم. از روز اول اگر خاطرتان باشد گفتم تا روز آخر می‌جنگم. زحمت‌مان را می کشیم و تلاش مان را می‌کنیم ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم‌. گفتم ۱۳ بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می جنگم و بهتر است حرف‌ها و فیلم‌های مرا مرور کنید. الان هم برنامه ما هیچ تغییری نکرده است و می‌جنگیم تا آخرین روز. روزی که باهم شروع کردیم قول دادیم بجنگیم و زحمت بکشیم.

*افراد کوچک باشگاه دوست داشتند استقلال را کوچک کنند
دوستان خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم نتیجه بگیرد و گفتند پنجم و سیزدهم بشود. من از روز اول گفتم اینجا استقلال است و باشگاه بزرگی است و نباید کوچکش کنیم ولی کسانی که در این باشگاه کوچک بودند دوست داشتند باشگاه را کوچک کنند ولی اجازه ندادیم. به کمک هواداران و بازیکنان‌مان زحمت‌مان را کشیدیم و الان هم تا لحظه آخر نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود؛ باید تلاش کنیم و ۲ بازی را ببریم. قطعا رقیب تحت فشار هست و مطمئنم که بعد از دوبازی جام قهرمانی برای ما و هواداران‌مان است.

*حق نا امیدی نداریم
اینجوری نیست و ناکامی وجود نداشت. من صحبت‌هایم را عینا تکرار می‌کنم، شما بروید قضاوت بازی سپاهان و پرسپولیس را ببینید. پرسپولیس و ملوان را ببینید. بازی ما را با رفسنجان و نساحی ببینید. بحث آن روزمان کاملا درست و فنی بود به خاطر اینکه با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟ در زمین تیم را می‌بینید، از روز اول همین بودیم و الان هم همینیم. نه ما و نه هواداران حق ناامیدی نداریم. هیچکدام از بازیکنان من حق ندارند یک روز بد تمرین کنند و یک روز بد بازی کنند. این همه هوادار داریم که جان و زندگی‌شان را برای بازیکن گذاشته است.

*ما نباید شرمنده باشیم، به ناحق آمدیم دوم
نکته دوم، تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. تمام بازیکنان و کادر زحمت‌شان را کشیدند. کسان دیگری باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند وگرنه تا الان قهرمان شده بودیم و جشن‌مان را هم گرفته بودیم. ۶ تا تیم از ما بیشتر هزینه کردند. شما تیم ما را دیدید که چه بلایی سر بازیکنان‌مان آمد که قرارداد ۸ میلیاردی را کرد ۱ میلیارد. بازیکن داشتیم قراردادش را کرد ۱۵۰ میلیون تومان‌ به خاطر اینکه بتواند سقف را رعایت کند و نیم فصل گذاشت از تیم‌مان رفت. این اتفاقات پدر تیم ما را در آورد ولی اینجا در کارمان با استقلال اصلا تعارف و شوخی نداریم. برای استقلال تمام وجودم را می‌گذارم و بازیکن هم باید وظیفه‌اش را انجام دهد. ما اینجا یک وظیفه داریم که آن هم جنگیدن برای استقلال تا روزی است که این پرچم دست‌مان است و روزی که دست یکی دیگر بود آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئن باشید این تیم تا روز آخر می‌جنگد و زحمتش را می‌کشد و به امید خدا اتفاقات خوب فوتبالی بیفتد تا ما حق مان را بگیریم چون به نظرم الان به ناحق آمدیم دوم.

برادران حیدری جدول را عوض کردند
هیچکس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد، حتی تیم رقیب ما یک روز به یکی از مربی‌های من پیام دادند که آن تیم خیلی قوی است و آنها را شروع به اذیت کردن کنیم. ما گفتیم اصلا به کسی کاری نداریم و تمرکزمان روی تیم خودمان است که حق خودمان را بگیریم. وقتی دیدند واقعا تیم ما لقمه گلوگیری برای بقیه است، شروع کردند به اذیت کردن و اذیت فوتبالی هیچکس نمی‌تواند انجام دهد مگر اینکه با اتفاقات داوری باشد. برادران حیدری دو تا بازی که برای تیم ما و رقیب قضاوت کردند را ببینید. آنها متاسفانه جدول را عوض کردند. اتفاقاتی که افتاد اتفاقات فوتبالی خارج از چارچوب بود که ما نمی‌توانستیم هیچ کاری انجام بدهیم چون تاکتیک و این‌ها نبود.

*تحت تاثیر نتیجه بازی رقیب قرار گرفتیم
تیم‌مان بازی با نساجی بعد از شنیدن نتیجه، به هرحال چون هوادار در استادیوم است و نتیجه را می‌شنود خواه ناخواه این اتفاق برایش می‌افتد ولی من بین دو نیمه سعی کردم این را برگردانم ولی بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد و حتی مربی رقیب ما هم حواسش به آن بازی بود. به نظرم تیم مان تحت تاثیر نتیجه نیمه اول قرار گرفت که فکر نمی‌کردم با اتفاقات و اشتباهاتی که در آن بازی انجام می‌شود نتیجه برمی‌گردد. ولی به هرحال این اتفاق افتاد. ما یک راه داریم و حمایت و تلاش هواداران تا روز آخر‌.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->