یک فوتی در ریزش منزل مسکونی در چناران (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات پلیس تهران بزرگ درباره حادثه جوادیه به‌هم‌ریختگی در پیش‌فروش بلیت قطار‌ها همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۴۶۷
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳)
گزارش منابع رسمی آمریکا نشان می دهد که بر اثر طوفان قدرتمندی که بخش‌هایی از تگزاس، اوکلاهما و آرکانزاس را درنوردید، دست‌کم ۱۱ نفر کشته و تعداد زیادی مجروح و ساختمان‌ ها تخریب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، به گفته ری ساپینگتون، کلانتر شهرستان کوک، نیروهای امدادی روز یکشنبه در حال جمع آوری آوارهای طوفان در محله ای در شمال دالاس بودند و در این منطقه کشته شدن پنج نفر را تایید کردند.

وی تاکید کرد که تعداد تلفات افراد افزایش خواهد یافت.

مقامات آرکانزاس و اوکلاهما به آسوشیتدپرس گفتند که پنج نفر دیگر در سراسر این ایالت ها کشته و تعداد دیگری زخمی شدند. مقامات محلی اعلام کردند که دو نفر در اوکلاهاما و سه نفر دیگر در دو شهرستان آرکانزاس کشته شدند و افزودند که امداد رسانی ها ادامه دارد.

به گزارش اداره هواشناسی در فورت ورث، یک گردباد شنبه شب در منطقه نزدیک ولی ویو، تگزاس، در حدود ۶۰ مایلی شمال شرق مرکز شهر دالاس مشاهده شد.

پیش از این اداره هواشناسی، برای این مناطق رعد و برق شدید، گردباد و تگرگ پیشبینی کرده بود.

طوفان همچنین به یک مرکز مسافرتی در امتداد یک بزرگراه بین ایالتی که مقامات گفتند مسافران در آن پناه گرفته بودند، را تخریب کرد.

تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که پلیس و آمبولانس ها در نزدیکی پمپ بنزینی که کاملا تخریب شده است، حضور دارند. در این تصاویر خودرو ها و کامیون ها در میان آوارها دیده می شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->