محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

محمد سلوکی مجری «کارمانی» شد + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۰۵۴۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
محمد سلوکی مجری «کارمانی» شد + زمان پخش
اولین قسمت از رئالیتی‌شو (برنامه واقع‌نما) «کارمانی» با شعار «تماشای این برنامه به سود شماست» و اجرای محمد سلوکی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئالیتی‌‎شو کارمانی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر سه‌شنبه، ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. این برنامه با هدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، بدنبال ایجاد فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری است.

در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و... ارائه می‌دهند. در نهایت، تیم‌های‌ برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تامین مالی جمعی در یک سکو خواهند شد.

محمد سلوکی مجری «کارمانی» شد+ عکس و فیلم

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰ هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در کنار چند نهاد خصوصی اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->