محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» کشته شد

  • کد خبر: ۲۳۰۵۸۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» کشته شد
«جانی وکتور» که بیشتر برای بازی در سریال طولانی‌ «بیمارستان عمومی» شناخته می‌شود، پس از اصابت گلوله در جریان یک سرقت مشکوک در لس‌آنجلس در ۳۷ سالگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره پلیس لس آنجلس تائید کرد که «جانی وکتور» حوالی ساعت سه صبح روز شنبه پس از رویارویی با سه مردی که گفته می‌شود قصد سرقت لوازم یک وسیله نقلیه را داشتند، هدف گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس، مظنونان با خودرو از محل متواری شدند و دستگیر نشدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

«دیوید شائول» نماینده این بازیگر در بیانیه‌ای در نشریه ورایتی نوشت: «جانی وکتور انسانی تماشایی بود و نه فقط یک بازیگر بااستعداد که به حرفه‌اش متعهد بود، بلکه یک نمونه اخلاقی واقعی برای همه کسانی بود که او را می‌شناختند».

«وکتور» در سال ۱۹۸۶ در چارلستون، کارولینای جنوبی متولد شد. اولین نقش تلویزیونی او در سریال درام «همسران همیشگی ارتشی» بود و در ادامه در تعدادی از نقش‌های مهمان در سریال‌هایی چون «وست ورلد» و «ذهن‌های جنایتکار» ظاهر شد.

او از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، در بیش از ۱۶۰ قسمت از سریال «بیمارستان عمومی» ظاهر شد، جایی که او نقش شخصیت براندو کوربین را بازی کرد.

عوامل سریال «بیمارستان عمومی» بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد کل تیم سازنده این سریال از شنیدن خبر درگذشت نابهنگام جانی وکتور ناراحت هستند و او واقعاً منحصر به فرد بود و از کار کردن هر روز با او لذت می‌بردیم.

سریال «بیمارستان عمومی» یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ با ۱۴ هزار قسمت است که از سال ۱۹۶۳ در حال پخش است و تولید آن همچنان ادامه داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->