علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد
سرخط خبرها

تعداد شهدای غزه از مرز ۳۶ هزار نفر گذشت

  • کد خبر: ۲۳۰۶۱۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
تعداد شهدای غزه از مرز ۳۶ هزار نفر گذشت
وزارت بهداشت غزه امروز- دوشنبه- آمار قربانیان جنگ غزه را در دویست و سی و چهارمین روز نبرد اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار در نوار غزه شد که ۶۶ شهید و ۳۸۳ مجروح بر جای گذاشت.

طبق گزارش سما، این وزارتخانه تاکید کرد: کشتار رفح به شهادت ۴۵ تن از جمله ۲۳ زن، کودک و مسن و زخمی شدن ۲۴۹ تن دیگر منجر شد. همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوار‌ها و در مسیر‌هایی هستند که دفاع مدنی و آمبولانس‌ها توانایی دسترسی به آنها را ندارند.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۶ هزار و ۵۰ شهید و ۸۱ هزار و ۲۶ مجروح رسیده است.

محمود بصل، سخنگوی مرکز دفاع مدنی غزه نیز به المیادین گفت: وضعیت پزشکی در غزه بسیار سخت است. امکانات دفاع مدنی نیاز‌ها را برآورده نمی‌کند. رژیم اشغالگر دست به عملیات قتل هدفمند می‌زند و منطقه‌ای در نوار غزه وجود ندارد که مناسب زندگی باشد.

وی گفت: صحنه‌های هولناک قتل و اجساد فلسطینی‌ها در رفح را هیچ کسی حتی در فیلم‌های هالیوودی ندیده است. کادر پزشکی ما حدود ۴۰ شهید را در کشتار رفح ثبت کردند. تعداد کثیری از مجروحان جراحت‌های سنگین دارند و تعداد شهدای رفح ممکن است افزایش یابد.

محمود بصل گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد امکانات دفاع مدنی به دلیل بمباران‌های اسرائیل از بین رفته است.

همچنین خبرنگار الجزیره اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی تخریب گورستان الفالوجه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را شروع کردند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «بئر النعجه» و منطقه «ابوشرخ» در الفالوجه در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

در مقابل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین اعلام کرد نیرو‌های رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه با راکت هدف قرار داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->