سرخط خبرها

خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند

  • کد خبر: ۲۳۰۸۳۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه‌های ویژه در روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) تشرف گروهی خبرنگاران مشهدی به‌نیابت از ۱۴۷ شهید خبرنگار غزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلیل بامشکی اظهار کرد: شنبه هفته آینده (۲۳ذی‌القعده و ۱۲ خرداد) روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) است و یکی از برنامه‌های ثابت ما در این روز پویش نایب‌الزیاره است.

وی افزود: امسال در پویش نایب‌الزیاره که با شعار و هشتگ «سلام مرا برسان» آغاز به کار کرده است مردم و مسئولین به‌نیابت از همه کسانی که امکان تشرف ندارند به‌خصوص شهدای خدمت و شهدای غزه به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: خبرنگاران مشهدی نیز در این روز نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه و فلسطین که تاکنون تعداد آن‌ها به ۱۴۷ تن رسیده است، می‌شوند و هر خبرنگار مشهدی به‌نیابت از یک شهید خبرنگار به حرم امام‌هشتم‌(ع) مشرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار تجمع برای تشرف گروهی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ خرداد ماه، ابتدای خیابان نواب‌صفوی از سمت پنجراه است.

بامشکی یادآور شد: همه عاشقان و دلدادگان امام رئوف در تمام جهان که می‌خواهند در این روز یکی از زائران امام‌هشتم(ع) به نام ایشان زیارت نیابتی انجام دهد، می‌توانند با استفاده از «#سلام_مرا_برسان» در شبکه‌های اجتماعی، به این پویش بپیوندند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->