کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هر چه به صلاح مردم ایران است از صندوق‌های رای بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند!
سرخط خبرها

واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی

  • کد خبر: ۲۳۰۹۷۹
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی
رهبر کره شمالی از متخصصان نظامی کشورش خواست تا علت پرتاب ناموفق ماهواره تجسسی را جویا شوند و در عین حال به توسعه توانایی‌های تجسسی در حوزه فضا ادامه دهند، زیرا این «اقدامی ضروری برای مقابله با فعالیت‌های نظامی کره جنوبی و آمریکا» تلقی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کره شمالی روز دوشنبه از پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی و تجسسی خود به مدار زمین خبر داد و گفت راکت حامل ماهواره در مراحل اولیه پرتاب منفجر شد.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی به نقل از «کیم جونگ اون» رهبر این کشور گزارش کرد: «در مواجه با تغییرات جدی در محیط امنیتی کشور که ناشی از مانور‌های نظامی آمریکا و اقدامات تحریک‌آمیز آن با کره جنوبی است، دستیابی به ماهواره‌های تجسسی نظامی یک وظیفه ضروری برای کشور ما جهت تقویت بیشتر بازدارندگی دفاع تلقی می‌شود.»

واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی

کیم جونگ اون هم‌چنین نسبت به «اقدامات سخت» علیه کره جنوبی هشدار داد، زیرا ارتش این کشور روز دوشنبه در واکنش به پرتاب موشک ماهواره‌بر کره شمالی، یک رزمایش هوایی با شرکت ۲۰ جنگنده در نزدیکی مرز میان دو کره برگزار کرد. او تصریح کرد: «اقدام کره جنوبی دیوانگی بوده و اقدام تحریک‌آمیز بسیار خطرناکی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس از نشانه دیگری از تنش‌ها میان کره شمالی و جنوبی خبر داد و به نقل از رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گزارش کرد که کره شمالی از شامگاه سه‌شنبه در اقدامی «تلافی‌جویانه» علیه فعالان کره جنوبی که یک سری بروشور‌های تبلیغاتی ضد پیونگ‌یانگ را به پرواز درآورده بودند، بالون‌هایی را به سمت کره جنوبی فرستاده که حامل زباله بودند.

واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی

ارتش کره جنوبی گفت تا امروز – چهارشنبه – بیش از ۱۵۰ بالون کره شمالی در قسمت‌های مختلف کشور رها شده است و توسط تیم‌های واکنش سریع نظامی و پاکسازی مواد منفجره در حال بررسی می‌باشند. ارتش کره جنوبی هم‌چنین به غیرنظامیان دستور داده تا از نزدیک شدن و دست زدن به این اشیا خودداری کنند. هنوز هیچ گزارش فوری از خسارات ناشی از پرواز و فرود این بالون‌ها منتشر نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->