سریال «پایتخت ۷» پس از ۵ سال، پیش‌تولید سنگینی دارد تغییر چهره خیره کننده رضا عطاران + عکس تهیه‌کننده «یادگار جنوب»: مردم از فیلم‌های غیرکمدی استقبال می‌کنند فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد
سرخط خبرها

همه‌چیز درباره فیلم «تگزاس ۳» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

  • کد خبر: ۲۳۱۰۵۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
همه‌چیز درباره فیلم «تگزاس ۳» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی
«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی، جدیدترین فیلم کمدی سینمای ایران است که اکرانش در سینما‌ها از دیروز (۸ خرداد ۱۴۰۳) آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «تگزاس ۳» رکورد پیش‌فروش بلیت در سال ۱۴۰۳ را زد. تا پیش از این رکورد پیش‌فروش بلیت روز اول، متعلق به «مست عشق» بود و حالا این رکورد را «تگزاس ۳» شکسته است. فیلم سینمایی «تگزاس ۳» با پیش‌فروش بیش از ۶۸ هزار بلیت (۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان) رکورد بیشترین استقبال و پیش‌فروش بلیت را در روز سه شنبه (۸ خردادماه ۱۴۰۳) شکست. فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی جدیدترین محصول «عامریان فیلم» است که باز هم با زوج سام درخشانی و پژمان جمشیدی احتمالاً فروش خوبی خواهد داشت. مسعود اطیابی سال گذشته با رکوردشکنی فیلم «هتل» توانست نام خود را به‌عنوان پول‌سازترین کارگردان کشور ثبت کند و حالا خیز دوباره‌ای برای فتح گیشه در سال ۱۴۰۳ بردارد.

خلاصه داستان فیلم «تگزاس ۳»

همه‌چیز درباره فیلم «تگزاس ۳» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی

زوج اصلی «تگزاس ۱»، پژمان جمشیدی و سام درخشانی بودند که شیمی خوب آن‌ها در سریال «پژمان» به مخاطب ثابت شده بود و شاکله اصلی قصه «برزیل» را هم تشکیل می‌داد. اطیابی در «تگزاس ۲»، بیشتر قصه فیلم را به بازگشت سام و پژمان به ایران معطوف کرد و علاوه بر آن‌ها، دو بازیگر محبوب دیگر هم به قصه اضافه کرد: ژاله صامتی و مهدی هاشمی که هر دو سابقه خوبی در ایفای نقش‌های طنز داشتند. هرچند در این قسمت نیز تغییری در قصه سطحی «تگزاس ۱» ایجاد نشد و این‌بار به‌جای شوخی با حوله پله، به مجسمه او و درگیری با خلافکاران بسنده شد. برای فصل جدید نیز شوخی‌ها به سمت مورگان فریمن رفته است.

سابقه فروش «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲»

علی‌رغم همه نقدها، هر چهار فیلم اطیابی تا به اینجا جزو پرفروش‌ترین آثار سال‌های اکران خود بودند. «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» به فاصله یک سال، به ترتیب ۱۴ و ۲۵ میلیارد فروختند که برای آن سال‌ها، رقم قابل توجهی در فروش سینما بود. 

با آنکه «تگزاس ۱»، در سال ۹۷ با ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب در رده چهارم جدول قرار گرفت و در آن سال این «هزارپا» بود که پرمخاطب‌ترین فیلم سال شد، اما اطیابی معطل نماند و «تگزاس ۲» را در سال ۹۸ در حالی روی پرده آورد که به تازگی ترمز فروش و مخاطب میلیونی «رحمان ۱۴۰۰» کشیده شده بود. «تگزاس ۲»، اما با حفظ سه کاراکتر اصلی خود با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی و بازیگر زن خارجی، گابریلا پتری، توانست دوباره مخاطبان را به سینما‌ها بکشاند و این‌بار عنوان سومین فیلم پرفروش سال ۹۸ را از آن خود کند.

تیزر رسمی «تگزاس ۳»

تعداد بازدید : 8017

بازیگران فیلم «تگزاس ۳»

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، سیدجواد هاشمی، نعیمه نظام‌دوست، سام نوری، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، محمدجواد جعفرپور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی، حامد وکیلی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی بازیگران «تگزاس ۳» هستند.

پوستر رسمی تگزاس ۳

فیلم سینمایی ««تگزاس ۳» به سینماها رسید| درباره بازیگران+ خلاصه فیلم و تیزر رسمی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->