دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

سقوط مرد جوان در محل گودبرداری+تصاویر (۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۰۷۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
سقوط مرد جوان در محل گودبرداری+تصاویر (۹ خرداد ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از سقوط یک جوان در محل گودبرداری واقع در بلوار نماز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم حسن نجمی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حادثه سقوط به داخل گودبرداری از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵، بلافاصله همکاران ایستگاه ۲۳ به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در نماز ۲۶، با استفاده از تجهیزات نجات، فرد حادثه دیده را که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود، به محل امن منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

سقوط یک جوان در محل گودبرداری+تصاویر (۹ خرداد ۱۴۰۳)

سقوط یک جوان در محل گودبرداری+تصاویر (۹ خرداد ۱۴۰۳)

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->