امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی
سرخط خبرها

موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده

  • کد خبر: ۲۳۱۲۳۰
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده
مهاجم سابق تیم استقلال گفت: چیزی نداریم که به درد فوتبال ایران بخورد. انشالله هر کدام از بین پرسپولیس و استقلال قهرمان شد، بتواند از نام ایران در آسیا دفاع کند و بتوانیم یک عنوان را کسب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی موسوی بازیکن سابق استقلال در حاشیه دیدار دوستانه جانبازان بیمارستان نیایش و ملی پوشان ۹۸، اظهار کرد: باشگاه استقلال امسال کاری کرد که سردرد بگیریم. لیگی است که کیفیت ندارد، اما حاشیه‌اش از تمام لیگ‌های دنیا، بیشتر است. همه از داور، مجری تا سرمربی و بازیکن صحبت می‌کنند، اما هیچ فوتبالی ندیدیم. نه در جام باشگاه‌های آسیا مقام آوردیم نه کار دیگری کردیم. چیزی نداریم که به درد فوتبال ایران بخورد. انشالله هر کدام از بین پرسپولیس و استقلال قهرمان شد، بتواند از نام ایران در آسیا دفاع کند و بتوانیم یک عنوان را کسب کنیم.

موسوی همچنین تاکید کرد: به نظرم فوتبال ایران فرهنگ‌سازی می‌خواهد. مردم ایران حاشیه فوتبال را دنبال می‌کنند و فوتبال باکیفیت خیلی کم دیدند. این حاشیه فراگیر شده و این پسرفت فوتبال ایران است. مسائل پشت پرده و دلالی فوتبال ایران را زیر سوال برده و از استقلال و پرسپولیس فقط یک پیراهن آبی و قرمز مانده، چون فوتبال باکیفیتی ندیدم و اگر همچین چیزی بود، در آسیا حداقل یک قهرمانی می‌دیدیم. این فرهنگ سازی لازم است تا مصاحبه‌ها کم شود و مربیان به کیفیت فوتبال برسند.

او ادامه داد: چند سال پیش ما به فینال آسیا رفتیم، هنوز یقه ما را می‌گیرند که چرا قهرمان نشدید. آن وقت در لیگ ایران فوتبال بی کیفیت می‌بینند و هیچ چیز نمی‎گویند. کاش رفتار سرمربیان و مدیرعامل‌ها درست شود تا این بی‌احترامی‌ها کمتر شود.

مهاجم سابق آبی‌ها در مورد مشکلات استقلال توضیح داد: استقلال صدر بود و می‌توانست بهتر بازی کند تا صدر را حفظ کند. این مسائل همیشه در فوتبال ایران بوده و مدیرعامل و مربی یا مربی و بازیکن همیشه باهم مشکل داشتند و این ریشه در غیرحرفه‌ای بودن دارد. باید حرفه‌ای کار کنند، چون پول گرفتند و برخی مواقع سکوت کنند. بعد از آن وقتی که تکلیف مشخص شد، درباره مسائل شخصی خودشان صحبت کنند و تصمیم بگیرند.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->