امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی
سرخط خبرها

حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام

  • کد خبر: ۲۳۱۲۳۱
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام
مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس در صفحه اینستاگرام خود از جواد نکونام حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار استقلال و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس استقلالی‌ها را غافلگیر کرد.

مدیرعامل خلیج‌فارس که مدتی است مالکیت باشگاه استقلال را برعهده گرفته، در پی حواشی ایجاد شده در روز‌های اخیر علیه نکونام و اعضای تیم سعی کرد با یک استوری اینستاگرامی به آبی‌ها روحیه بدهد.

علی‌عسکری با انتشار دو تصویر از ترکیب ۱۱ نفره استقلال در بازی با گل‌گهر و جواد نکونام و قلب‌های آبی‌رنگ حمایت خود از سرمربی استقلال و بازیکنان را نشان داد و به آنها در آستانه دیدار حساس با پیکان روحیه داد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس با حمایت از نکونام و استقلالی‌ها نشان داد که علاقه دارد تیمش به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و بتواند مسیر موفقیت را به خوبی خاتمه بدهد.

حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->