امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی
سرخط خبرها

رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند

  • کد خبر: ۲۳۱۲۳۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند
مدافع سابق پرسپولیس گفت: کاش هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود. هم استقلال و هم پرسپولیس لایق هستند و حتی سپاهان هم به نظرم لیاقت قهرمانی در لیگ را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز رهبری فرد بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه جانبازان بیمارستان نیایش و ملی پوشان ۹۸  اظهار کرد: استقلال تیم لایقی بود و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم هزینه کردند و زحمت کشیدند. استقلال بازی‌های خوبی انجام می‌داد و پرسپولیس هم کنارش بود که همین لیگ را قشنگ کرده بود. در این هفته‌ها صحبت‌هایی که می‌شود، چندان فنی نیست. متاسف هستم که این صحبت‌های غیر فنی صورت می‎گیرد و‌ای کاش بزرگتر‌ها به بازیکنان تیمشان ارامش بدهند که این شرایط کنترل شود وگرنه مردم الان هیچ چیز را از آنها قبول نمی‌کنند.

او درباره مسئله داوری در لیگ برتر توضیح داد: من اصلا نمی‌فهمم که چرا داوران نباید بگذارند، قهرمان شوید؟ یعنی همه ایران پرسپولیس هستند؟ نصف مردم ایران پرسپولیسی یا استقلالی هستند و ما در ایران، سپاهانی و تراکتوری هم داریم. هر سال نمی‌شود بگوییم که دست‌های پشت پرده و وزیر نمی‌گذارند. همه وزیر‌ها پرسپولیسی هستند؟ اینها توجیه هستند!

وی افزود: فوتبال است و یکی باید قهرمان شود و یکی هم نایب قهرمان می‌شود. این دوستی است که در آخر می‌ماند.

رهبری‌فرد همچنین با اشاره به وضعیت فنی پرسپولیس با حضور اوسمار، گفت: خیلی نباید با این معقوله احساسی رفتار کرد. این تیمی است که یحیی گل‌محمدی بسته و شاکله تیم برای اوست. من دو سال پیش هم که اقا یحیی آمدند، گفتم این تیم برای برانکو است و اگر قرار بر نظر دادن درباره اوسمار، زمانی است که خودش تیم را ببندم. نمی‌گویم مربی بدی است، اما نتایج خوب گرفت.

مدافع سابق پرسپولیس درباره قهرمان احتمالی لیگ برتر گفت: کاش هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود. هم استقلال و هم پرسپولیس لایق هستند و حتی سپاهان هم به نظرم لیاقت قهرمانی در لیگ را دارد و خودم هم اول فصل می‌گفتم تراکتور قهرمان خواهد شد و واقعا آنها هم لیاقت قهرمانی دارند.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->